رئیس جمهور با تقدیر از برگزار كنندگان میهمانی غدیر وزارت ارشاد تجربه جشن غدیر را الگوی برگزاری مراسم خلاقانه جدید قرار دهد

    Home  /  جشن  /  رئیس جمهور با تقدیر از برگزار كنندگان میهمانی غدیر وزارت ارشاد تجربه جشن غدیر را الگوی برگزاری مراسم خلاقانه جدید قرار دهد

رئیس جمهور با تقدیر از برگزار كنندگان میهمانی غدیر وزارت ارشاد تجربه جشن غدیر را الگوی برگزاری مراسم خلاقانه جدید قرار دهد Image

رئیس جمهور با تقدیر از برگزار كنندگان میهمانی غدیر وزارت ارشاد تجربه جشن غدیر را الگوی برگزاری مراسم خلاقانه جدید قرار دهد

به گزارش صد کادو رئیس جمهور با ابراز خرسندی از ثمردهی روند حرکت جدید دستگاه دیپلماسی کشور و ارتقای کم سابقه سطح مراودات تجاری کشور با همسایگان، از همه دستگاههای اجرایی خواست به الزامات و اقتضائات این رویکرد پایبند باشند.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت به مذاکرات سران کشورهای ضامن روند آستانه و دیدار با روسای جمهور روسیه و ترکیه اشاره نمود و اظهار داشت: بحمدالله حرکتی که در زمینه تقویت سیاست همسایگی در دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران، از جانب دولت مردمی شروع شده درحال نتیجه دادن است. در دیدارهای دوجانبه، هم آقای پوتین و هم آقای اردوغان بر اجرای توافقات صورت گرفته با کشورمان مُصِر بودند که این مسئله پیگیری مجدانه دستگاههای مربوطه را می طلبد.
رئیس جمهور ضمن اشاره به درخواست رئیس جمهور روسیه از ایران برای تکمیل خط راه آهن رشت-آستارا، به معاون اول خود مأموریت داد تا با همکاری وزارت راه و شهرسازی، روند اجرای این کریدور مهم ترانزیتی را پیگیری و زمانبندی دقیق آغاز و تکمیل آنرا عرضه کند.
رئیسی ضمن تبریک موفقیت های چشم گیر دانش آموزان کشورمان در المپیادهای بین المللی، به دانش آموزان مدال آور، معلمان و فعالان نظام آموزشی کشور، با تکیه بر ضرورت استمرار حمایت های دولت از دانش آموزان مستعد برای تکرار موفقیت ها، از وزیر آموزش وپرورش خواست زمینه را برای ارتقای علاقه مندی و تحصیل دانش آموزان نخبه در رشته های علوم انسانی هم فراهم آورد.
وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری مراسم میهمانی ۱۰ کیلومتری در روز عید غدیر خاطرنشان کرد: این اقدام پرارزش که جلوه باشکوهی از آوردن غدیر به متن جامعه و خانواده است، الگوی بسیار خوبی برای مناسبت ها و دیگر مفاهیم پرارزش دینی خواهد بود که جامعه را در مقابل خیلی از تهاجمات مخرب ضددینی مصون خواهد نمود.
رئیس جمهور همینطور با قدردانی از مردم برای حضور پررنگ در این جشن بزرگ، از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست، با توجه ویژه به تجربه برگزاری جشن مردمی غدیر، الگوپردازی برای برگزاری رویدادها و مراسم های آئینی خلاقانه جدید را دستور کار قرار دهد.
رئیسی در ادامه سخنان خود ضمن تاکید بر لزوم گفت وگوی مستمر مسؤلان دستگاههای اجرایی با مردم و پاسخ به سوالات افکار عمومی، خطاب به مسؤلان این دستگاه ها اظهار داشت: لازم است در تبیین اقدامات و عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود فعال تر و جدی تر عمل کنید. این حق مردم است که از اقدامات و روندها در دستگاههای اجرایی اطلاع کامل داشته باشند.
رئیس جمهور همینطور لزوم پاسخ بهنگام نسبت به شبهات و القائات نادرست از جانب مدیران دستگاههای اجرایی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: شما وظیفه دارید در رویارویی با کسانی که در جامعه القای شبهه نموده یا برای مردم گره ذهنی ایجاد می کنند، منفعل نباشید و سوالات و شبهات را با عرضه توضیحات متقن و دقیق پاسخ دهید.
رئیسی همینطور بعد از استماع گزارشی از وزارت جهاد کشاورزی، درباره آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم و پرداخت مطالبات گندم کاران، با قدردانی از کوشش پرارزش کشاورزان در تأمین این کالای استراتژیک برای کشور، به مسؤلان مربوطه دستور داد تا اجازه ندهند در پرداخت مطالبات گندم کاران وقفه ای ایجاد شود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای رئیس جمهور با تقدیر از برگزار كنندگان میهمانی غدیر وزارت ارشاد تجربه جشن غدیر را الگوی برگزاری مراسم خلاقانه جدید قرار دهد بسته هستند Date | 23/07/2022