مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد: فعالیت فرهنگی افراد پروژه بگیر نتیجه ای نخواهد داشت

    Home  /  جشن  /  مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد: فعالیت فرهنگی افراد پروژه بگیر نتیجه ای نخواهد داشت

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد: فعالیت فرهنگی افراد پروژه بگیر نتیجه ای نخواهد داشت Image

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد: فعالیت فرهنگی افراد پروژه بگیر نتیجه ای نخواهد داشت

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد تربیت نیروی مومن برای فعالیت فرهنگی را ضروری دانست و اظهار داشت: تولید آثار فرهنگی به صورت پروژه ای توسط افرادی که ایمانی به ارزش های اسلامی ندارند، نتیجه ای ندارد.
به گزارش صد کادو به نقل از مهر، کمال الدین خداداده ظهر چهار شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس ستاد کانون های مساجد خراسان شمالی، اظهار نمود: فعالیت کانون های فرهنگی مساجد باید در کف میدان دیده شود. مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد افزود: کانون های فرهنگی باید پرچم دار رونق فعالیتهای تربیتی و اجتماعی در مساجد باشند. وی با تکیه بر این که کانون های فرهنگی باید با بسیج و ائمه جماعات همکاری داشته باشند، اضافه کرد: علیرغم تلاشهای صورت گرفته در کانون مساجد خراسان شمالی، انتظار بیشتری از این استان داریم. خداداده مساجد را بستری برای فعالیتهای فرهنگی دانست و اظهار داشت: باید قبول نماییم برای فعالیتهایی همچون فیلم و تئاتر، نیرو نداریم. مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد خاطرنشان کرد: مساجد کارخانه انسان سازی است و اگر گرفتار اختلال شود شخصیت مناسب پرورش نخواهد یافت. وی با تکیه بر این که دولت باید زمینه رشد مساجد را فراهم آورد، اضافه کرد: کانون های فرهنگی باید تقویت شوند اما این تقویت لزوماً با بودجه و اعتبار نیست بلکه باید نیروی انسانی با ایمان پرورش دهیم. خداداده اظهار داشت: تولید آثار فرهنگی به صورت پروژه ای نتیجه ای به دنبال نخواهد داشت. وی در آخر تصریح کرد: افراد پروژه بگیر نمی توانند کار فرهنگی تمیز انجام دهند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد: فعالیت فرهنگی افراد پروژه بگیر نتیجه ای نخواهد داشت بسته هستند Date | 21/07/2022