واردات روکش و پخش روکش وکیوم

    Home  /  جشن  /  واردات روکش و پخش روکش وکیوم

واردات روکش و پخش روکش وکیوم Image

واردات روکش و پخش روکش وکیوم

صد کادو: روکش وکیوم در واقع روشی برای روکش کردن است که با استفاده از تکنولوژی جدید طی یک فرآیند فشرده سازی جهت فشرده کردن ذرات و ایجاد خلاء مورد استفاده قرار می گیرد.

روکش وکیوم چیست؟

روکش وکیوم در واقع روشی برای روکش کردن است که با استفاده از تکنولوژی جدید طی یک فرآیند فشرده سازی جهت فشرده کردن ذرات و ایجاد خلاء مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش هوای موجود بین سطح و روکش کاملاً تخلیه می شود تا روکش به صورت کامل و بدون هیچ هوایی به سطح مورد نظر بچسبد. بنابراین با استفاده از روکش وکیوم می توان محکم ترین روکش ها را با ضخامت کم بر روی سطوح چسباند، از این رو روکش وکیوم طرفداران بسیاری در صنعت چوب و فراورده های چوبی دارد.

در واقع می توان گفت که وکیوم همان ممبران است، که از روکش پی وی سی یا لمینت بر روی سطوحی مانند چوب، mdf و … جهت پوشش آنها مورد استفاده قرار می گیرد. تکنولوژی مورد استفاده در روکش وکیوم هوای بین سطح و روکش را تخلیه می کند و بنابراین می توان طرح های های خاص و ریزه کاری فراوانی روی آن ها ایجاد کرد.

 

مزایای استفاده از روکش وکیوم

همانطور که پیش تر گفته شد، روکش وکیوم کاربرد بسیاری در صنعت دارد و به دلیل استحکام بالا و مقاومت زیادی که در برابر آسیب ها دارند در صنعت مبلمان سازی و دکوراسیون دارای محبوبیت بسیاری هستند. هم چنین به دلیل رنگ بندی متنوع و یکدست بودن، زیبایی بسیاری ایجاد می کنند و در صنعت مبلمان، لوازم چوبی مانند سرویس خواب، انواع درب و … مورد استفاده فراوان قرار می گیرند. است. هم چنین از روکش وکیوم برای روکش کردن سطح انواع کابینت ‌ها نیز استفاده می شود.

وسایل ساخته شد با روکش وکیوم از پرفروش ترین ها و محبوب ترین های بازار هستند اما لازم به ذکر است که باید در نگهداری از لوازم تهیه شده با روکش وکیوم دقت فرمایید زیرا تعمیر و ترمیم آنها بسیار هزینه بردار بوده و کار آسانی نمی باشد.

شرکت وارناسا در زمینه واردات روکش و پخش روکش در انواع مختلف از جمله پی وی سی، به خصوص واردات روکش وکیوم، روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران در خدمت شما بوده تا در سایه دانش مدیریتی کارآمد، محصولاتی را به بازار عرضه نماید تا نیاز مشتریان حساس به کیفیت را پاسخگو باشد. وارناسا، متشکل از تیمی متخصص و با تجربه در زمینه واردات و پخش روکش وکیوم، روکش پی وی سی و چسب ممبران است که فعالیت خود را به طور رسمی از سال ۹۷ آغاز کرده و در سایه تجربه چندین ساله خود، متعهد است که همه آموخته ها و همت خود را در جهت افزایش بهره وری تولید و فروش محصولات با کیفیت به جامعه وکیوم کاران، درب سازان، تولید کنندگان کابینت و مبلمان بکار گیرد تا سود خود را از رضایتمندی این قشر مولد بدست آورد.

 

روکش وکیوم سوپرمات

یکی از پرکاربردترین انواع روکش وکیوم، روکش وکیوم سوپرمات می باشد که در صنعت کابینت سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. کابینت وکیوم آشپزخانه امروزه رونق بسیاری داشته و محبوبیت بسیار زیادی بین کابینت های آشپزخانه‌ دارد. تولید کابینت وکیوم با استفاده از تکنولوژی وکیوم باعث تولید مقاوم ‌ترین و محکم ‌ترین روکش‌ با بیشترین تنوع در رنگ و طرح برای کابینت می شود.

 

مزایای استفاده از روکش وکیوم برای کابینت آشپزخانه

استفاده از روکش وکیوم به خصوص روکش وکیوم سوپرمات در کابینت های آشپزخانه مزایای بسیاری دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

– زیبایی و جذابیت بیشتر برای کابینت ها به دلیل داشتن تنوع بالا در رنگ و طرح

– مقاومت بالاتر در برابر رطوبت و آب

– دوام و پایداری بالاتر

– سازگاری بیشتر با محیط زیست زیرا از الیاف و ضایعات چوب ساخته می شود بنابراین درختان کمتری قطع شده و در نتیجه سازگاری بیشتری با محیط زیست دارند

– وزن سبک کابینت آشپزخانه وکیوم و در نتیجه فشار کمتر به سیستم نگهدارنده کابینت ها

– هزینه نگهداری پایین در کابینت آشپزخانه وکیوم

– سازگاری و انطباق بیشتر با تجهیزات مخفی و توکار در آشپزخانه ها

 

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای واردات روکش و پخش روکش وکیوم بسته هستند Date | 28/06/2022