ویژگی انواع درب لیزری و مزیت های آن

    Home  /  جشن  /  ویژگی انواع درب لیزری و مزیت های آن

ویژگی انواع درب لیزری و مزیت های آن Image

ویژگی انواع درب لیزری و مزیت های آن

صد کادو: درب فلزی لیزری یکی از انواع درب های فلزی است و با استفاده از تکنولوژی برش لیزری تولید می شود.

درب فلزی لیزری یکی از انواع درب های فلزی است و با استفاده از تکنولوژی برش لیزری تولید می شود. درب فلزی cnc یکی از محبوب ترین درب ها که از لحاظ زیبایی ظاهری و کارایی از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.  با ما همراه باشید تا درباره درب های لیزری و قیمت آن بیشتر آشنا شوید.

درب های لیزری از خانواده درب فلزی هستند که طراحی منحصر به فردی دارند و با دستگاه سی ان سی برش داده می شوند. به دلیل اینکه درب های لیزری با دستگاه سی ان سی برش داده میشوند به آنها درب سی ان سی نیز گفته می شود. برای افزایش ایمنی این درب ها نیازی به زمخت کردن میله های آن نیست زیرا دارای مدل های خلاقانه و ایمنی است.

انواع درب های لیزری

در طی چند سال گذشته انواع مختلفی از درب فلزی cnc طراحی و تولید شده که این در به چند دسته اصلی تقسیم می شوند. درب لیزری پارکینگ، درب لیزری نفر رو، درب لیزری حیاط، درب لیزری لابی، درب لیزری پذیرایی، درب لیزری ویلا و باغ و درب فلزی cnc آپارتمان ها از انواع درب فلزی لیزری هستند.

تمامی مدل های درب فلزی cnc در سبک های اصلی مدرن، کلاسیک و لوکس تولید می شوند. به دلیل قیمت مناسب درب های لیزری، از آن به عنوان درب پارکینگ هم استفاده می شود. در کنار استفاده از درب لیزری به عنوان درب پارکینگ از درب لیزری نفر رو در همان شکل و طرح نیز می توان استفاده کرد. در ادامه چند طرح و نقش درب فلزی cnc را برای شما عنوان می کنیم.

درب لیزری

درب طرح سی ان سی فرفورژه داردرب های فرفورژه از گذشته تا به الان مورد استفاده قرار می گیرند و مزیت ها و عیب های مختص به خود را دارند. شما می توانید از ترکیب طرح های فرفورژه با برش های شیک لیزری استفاده کنید و درب خاص و زیبا برای نمای ساختمان خود انتخاب کنید.

 درب لیزری ساختمان تاج داراز این مدل بیشتر برای درب ویلاها و باغ ها و همچنین ساختمان های شمالی استفاده می شود و دارای یک تاج بسیار جذاب و فوق العاده است.

درب حیاط برش لیزریبرای درب حیاط از مدل های سی ان سی به صورت چهاربر استفاده می شود. درب حیاط  با شیشه های با کیفیت سکوریت و یا پانچ طراحی و تولید می شود.

درب برش لیزری ریلیاگر فضای پارکینگ و حیاط کوچک بود و می توانید از درب ریلی طرح سی ان سی استفاده کنید. سی ان سی یک انتخاب ایده آل برای درب ریلی است زیرا وزن سبکتری نسبت به سایر طرح های درب ریلی دارد و کارکرد با آن راحت است.

درب فلزی لیزری

از قسمت های اصلی ساختمان می توان به درب های فلزی اشاره کرد که با گذشت زمان تغییر و تحولات زیادی پیدا کرده است. درب فلزی cnc باید دو ویژگی امنیت بالا و زیبایی را با هم داشته باشد. نوع ابزار یراق و رنگی که برای درب استفاده می شود باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا خروجی نهایی درب استاندارد و مقاوم باشد.

درب فلزی از لحاظ نوع بازشو و جت باز شو و لنگه ها به چند دسته تقسیم می شوند که شامل، درب فلزی تک لنگه، درب فلزی یک و نیم لنگه و درب فلزی دو لنگه می باشد. هر سه دسته درب های فلزی از نظر نحوه باز شدن لنگه ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

درب فلزی راست بازشو به داخل، درب فلزی چپ بازشو به داخل، درب فلزی راست بازشو به بیرون، درب فلزی چپ بازشو به بیرون، درب فلزی ریلی ساده، درب فلزی ریلی ۹۰ درجه، درب فلزی ریلی تلسکوپی و درب ریلی تاشو همگی از انواع درب فلزی هستند. از هر کدام از این درب ها بسته به کاربرد و فضای موجود در محل نصب انتخاب و تولید می شوند.

درب سی ان سی

تنوع مدل درب های فلزی بسیار زیاد است ولی با توجه به نکاتی درباره این درب ها می توان به راحتی درب مورد نیاز خود را خریداری کنید.

تناسب ظاهری درب با نمای ورودی ساختمان از موارد مهم در انتخاب درب است. درب هر ساختمان اولین چیزی است که با زیبایی بیرونی آن رابطه مستقیم دارد قبل از انتخاب درب تمام موارد تطابق نمای ساختمان و طرح درب را با یکدیگر مقایسه کنید.

دومین موردی که باید برای شما مهم باشد رنگ درب فلزی است. رنگ درب بسته به نمای ورودی ساختمان انتخاب می شود. اغلب برای ساختمان هایی با نمای روشن درب تیره استفاده می شود و برای نماهای تیره از درب روشن استفاده می گردد. کیفیت و جنس پوشش رنگ درب فلزی از عوامل مهم در زیبایی درب است زیرا استفاده از یک رنگ با کیفیت زیبایی درب را دو چندان کرده و به افزایش طول عمر مفید درب کمک می کند.

رنگ کوره الکترواستاتیک، رنگی است که در شرایط تغییرات آب و هوایی تغییر رنگ نمی دهد و با ساختار خوبی که دارد از درب در مقابل پوسیدن، زنگ زدن و انواع آسیب های احتمالی محافظت می کند.

مشخصات فنی درب های لیزری

ساخت درب لیزری مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به روش های مختلفی انجام می شده است. در طرح های درب فلزی cnc می توانید از عناصر موجود در طبیعت استفاده کنید و درب بسیار شیکی را برای ورودی ساختمان خود سفارش دهید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی درب لیزری فرفورژه با انواع طرح های مختلف ساخته می شود و به افراد این امکان را می دهد تا طرح درب خود را انتخاب کنند. درب لیزری در انواع مختلفی وجود دارد و به شما این امکان را می دهد تا برای درب ویلا و ساختمان خود از این درب استفاده کنید. به دلیل ویژگی های مختلف انواع درب فلزی لیزری کاربرد آن در مناطق مختلف متفاوت است. می توان از درب های چوبی و فلزی برای درب لیزری استفاده کرد اما باید به میزان ایمنی که ایجاد می کنند دقت داشته باشید.

ضخامت ورق درب فلزی cnc به صورت استاندارد بین ۳ و ۴ میلیمتر است و بنا به درخواست مشتری این سایز قابل تغییر می باشد. استفاده از ورق با کیفیت برای ساخت انواع درب فلزی بسیار مهم بوده و تاثیر مستقیمی بر زیبایی و امنیت درب دارد.

طرح درب های فلزی cnc بسیار متنوع و شیک است و خریداران این درب می توانند طرح مورد پسند خود را انتخاب کنند. طرح های مدرن و کلاسیک یا طرح های اسلیمی همگی از انواع طرح های درب فلزی cnc هستند.

شیشه هایی که در درب فلزی cnc استفاده می شوند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. از شیشه های سکوریت رفلکس یا بدون رفلکس با ضخامت های ۶، ۸ و ۱۰ میلیمتر بر اساس سلیقه خریداران این نوع درب استفاده می شود. انتخاب شیشه درب که از نوع ساده باشد یا رفلکس و رنگ شیشه ها همگی طبق سلیقه مشتریان انجام می شود.

رنگی که به درب های فلزی لیزری زده می شود از نوع کوره ای پودری الکترواستاتیک می باشد. قبل از رنگ زدن درب، چربی زدایی و زنگ زدایی انجام می شود و بعد از رنگ کوره ای برای پوشش درب استفاده می شود.

مزیت های استفاده از درب فلزی لیزری

درب سی ان سی با توجه به ظاهر زیبا و مشتری پسندی که دارد جزو درب های فلزی پر مخاطب محسوب می شود. کیفیت ساخت و استحکام درب فلزی cnc بسیار مهم است و باید قبل از خرید چک شود.

انتخاب درب برای فضاهای مختلف مانند باغ، ویلا، مغازه و… بیشتر طبق سلیقه شخصی اتفاق می افتد اما غیر از نظر شخصی، داشتن اطلاعات کافی از قیمت و کارایی درب امری مهم و ضروری است.

از مزایای درب فلزی cnc می توان به زیبایی و چشم نوازی آن اشاره کرد. درب های فلزی cnc از ورق های فولاد به صورت یکپارچه ساخته شده اند دارای دوام زیاد و طول عمر بالا می باشند و به دلیل استفاده از رنگ کوره ای این درب در مواجه با هوا اکسید نمی شود و طول عمر زیادی دارد.

درب فلزی cnc به صورت یکپارچه و غیر قابل نفوذ ساخته می شوند و برعکس درب های چوبی با هیچ دستگاهی نمی توان به آن نفوذ کرد و این نشانه ایمنی بالای این مدل درب ها می باشد.

کاربرد درب فلزی cnc

در تمامی ساختمان ها مانند، منازل مسکونی، هتل، مساجد، مدارس، ادارات و… می توان از درب فلزی cnc استفاده کرد. استفاده از درب فلزی cnc به دلیل سفارشی بودن  مقرون به صرفه می باشد. امکان ساخت درب فلزی cnc به صورت لولایی تک لنگه، دولنگه، ریلی و سایر موارد امکانپذیر است.

درب لیزری سی ان سی

قیمت درب فلزی cnc

قیمت درب فلزی  cnc با توجه به ابعاد فولاد بکار رفته در ساخت درب و طرحی که انتخاب می کنید محاسبه می شود. درب های چند لنگه و بزرگ که از نقش و نگار بیشتری برخوردار هستند قیمت بالاتری هم دارند. این نکته را در نظر داشته باشید که خرید یک درب مقاوم و ایمن بسیار بهتر است یک درب ضعیف و کم دوام است.

جنس ورق به همراه ضخامت آن، نوع پوشش رنگ، ابزار یراق مانند قفل و جک برقی از مهم ترین عوامل موثر در قیمت درب فلزی سی ان سی هستند.

 

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای ویژگی انواع درب لیزری و مزیت های آن بسته هستند Date | 27/06/2022