مسابقه زندگی به سبک روح الله فراخوان داد

    Home  /  جشن  /  مسابقه زندگی به سبک روح الله فراخوان داد

مسابقه زندگی به سبک روح الله فراخوان داد Image

مسابقه زندگی به سبک روح الله فراخوان داد

مسابقه «زندگی به سبک روح الله»، همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) انجام می شود.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام نمود: “همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، مسابقه «زندگی به سبک روح الله» را برگزار می نماید. این مسابقه با رویکرد «افزایش آگاهی مردم درباره جایگاه رهبری و ولایت فقیه»، «معرفی سبک زندگی و ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره)» و «ترویج و نشر اندیشه های امام خمینی(ره)» برای گروه سنی ۸ تا ۱۸ سال برگزار می گردد.
برای این مسابقه، اینفوگرافیکی شامل زوایای شخصیت والای بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، آثار، تالیفات، سبک زندگی، درجات و سطح علمی رهبر کبیر انقلاب اسلامی تهیه شده و پرسش هایی از متن آن برای پاسخگویی در اختیار مخاطبان قرار داده شده است که علاقه مندان می توانند جهت شرکت در مسابقه به نزدیک ترین فرهنگ سرای محل زندگی یا به سایت farhangsara.ir مراجعه کنند.
بر طبق این خبر، به برندگان در این مسابقه به قید قرعه پنج دستگاه تبلت، سه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس با یک همراه، پنج دستگاه دوچرخه، ۲۰ عدد کارت اعتباری خرید از باغ کتاب هر یک به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان و ۲۰ عدد کارت تخفیف دوره های آموزشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تا سقف ۳۰۰ هزار تومان اهدا خواهد شد.”

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای مسابقه زندگی به سبک روح الله فراخوان داد بسته هستند Date | 05/06/2022