نجفقلی حبیبی شمع تولد ۸۱سالگی را خاموش کرد

    Home  /  جشن  /  نجفقلی حبیبی شمع تولد ۸۱سالگی را خاموش کرد

نجفقلی حبیبی شمع تولد ۸۱سالگی را خاموش کرد Image

نجفقلی حبیبی شمع تولد ۸۱سالگی را خاموش کرد

به گزارش صد کادو نجفقلی حبیبی، پژوهشگر حوزه فلسفه و مصحح نسخ، در برنامه ای با حضور معاون اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی و برخی از استادان و پژوهشگران فلسفه، شمع تولد هشتادویک سالگی خویش را خاموش کرد.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، در گزارش این برنامه آمده است: در این برنامه که به میزبانیِ موسسه فرهنگی هنری خط سوم هنر و کافه فلسفه برگزار شد، برخی از اعضای هیئت علمی موسسه حکمت و فلسفه، محمدجواد جعفریان، معاون سازمان اسناد و کتابخانه ملی و نیکنام حسینی پور، مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر حضور داشتند.
غلامحسین معصومی همدانی، شهرام پازوکی، غلامحسین جوادپور، بهمن پازوکی، حسین وفاپور، محمود شیخ و محمد آسیابانی همچون حاضران در این جلسه بودند.
در این جلسه صمیمانه هر کدام از حاضران به ذکر خصوصیت های اخلاقی و کاری نجفقلی حبیبی و بیان خاطراتی از دوران حضور وی در دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده های الهیات و حقوق دانشگاه تهران و… پرداختند.
نجفقلی حبیبی متولد اول خرداد ۱۳۲۱ است. او تا کنون دو بار برگزیده جایزه کتاب سال شده و یک دوره هم دبیر علمی این جایزه بوده است. تاسیس و ریاست دانشگاه تربیت مدرس، ریاست دانشگاه علوم قضایی، ریاست دانشگاه علامه طباطبایی، نمایندگی مردم تهران در سومین دوره مجلس شورای اسلامی، و عضویت در هیئت امنای خانه کتاب ایران همچون سوابق مدیریتی اوست. نجفقلی حبیبی همینطور از سال ۱۳۹۴ تا کنون عضو هیئت امنای کتابخانه ملی ایران است.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای نجفقلی حبیبی شمع تولد ۸۱سالگی را خاموش کرد بسته هستند Date | 25/05/2022