ماشین سازی خرم مشخصات استرچ پالت

    Home  /  جشن  /  ماشین سازی خرم مشخصات استرچ پالت

ماشین سازی خرم مشخصات استرچ پالت Image

ماشین سازی خرم مشخصات استرچ پالت

استرچ پالت در واقع دستگاهی برای بسته بندی محوصلات تولید شده استفاده میشود و میتوان گفت یکی از ملزومات نگهداری از محوصلات به صورت درست و جلوگیری از بین رفتن محصولات تولید شده می باشد.

استرچ پالت در واقع دستگاهی برای بسته بندی محوصلات تولید شده استفاده میشود و میتوان گفت یکی از ملزومات نگهداری از محوصلات به صورت درست و جلوگیری از بین رفتن محصولات تولید شده می باشد.

نحوه کار دستگاه استرچ پالت

در این دستگاه یک اپراتور به سادگی با در اختیار داشتن یک صفحه لمسی قادر به کنترل و در اختیار گرفتن تمام مراحل کار می باشد.

و سپس پالت را با هر وسیله ای که در محیط در دسترس می باشد بر روی دستگاه استرچ کش می گذاریم, و در مرحله بعد نوار استرچ را به بدنه پالت متصل کرده و با فشردن یک دکمه فرآیند بسته بندی آغاز می شود.  ما مطابق ارتفاع محصول مورد نظر حرکت  قائم رفت و برگشت را داخل سیستم کنترل تابلو برق دستگاه که قابل تنظیم با ریموت از راه دور می باشد را تنظیم کرده تا اینکه کاملا تمامی سطح پالت با احاطه استرچ احاطه می شود.

و درانتهای کارهم بعد از کات کردن اتوماتیک، نوار را قطع کرده و برای بخش بعدی کار را آغاز خواهیم کرد.

 دلایل استفاده از بسته بندی

یکی از روش های بسته بندی جهت محصولات غالبا حجیم و بزرگ روش استرچ پیچی یا به نقلی استرچ پالت یا استرچ رینگ می باشد. که این اتفاق به وسیله دستگاه استرچ و توسط فیلم مخصوص (فیلم استرچ) و با استفاده از چسبندگی فیلم مذکور صورت می پذیرد . این روش برای حفاظت پالت یا محصولات بزرگ از نور خورشید ، باران ، گرد و غبار ، رطوبت ، واژگونی ، سرقت و همچنین جهت حمل و نقل سریع و آسان و افزایش زیبایی بکار می رود.

پالت چیست؟

این وسیله از جنس چوب ، فلز و پلاستیک صاف و مسطح است که به منظور جابجایی بار و کالا به کمک لوازم انبار داری از قبیل جک ها ، لیفتراک ، شبکه برقی و غیره با امنیت بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع دستگاه استرچ پالت

در اکثر کارخانه و کارگاه های تولیدی فرآورده غذایی و خوارکی مانند تولید کنندگان آب معدنی ، کارخانه جات دوغ  و غیره می توان با استفاده از دستگاه استرچ پالت محصولات حجیم را سلفون کش کرد تا جابجایی آنها بسیار آسان و راحت تر شود.

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان یکی از ساده ترین و متداول ترین نوع دستگاه بسته بندی می باشد و بیشترین کاربرد برای محصولات صادراتی از قبیل درب های ضد سرقت و انواع بسته بندی های مایعات و نوع بسته بندی آن توسط سلفون استرچ می باشد

غالبا این دستگاه برای سلفون کشی و حفظ و نگهداری بهتر پالت های محصولات تولید شده استفاده می گردد و در انواع ۲تن و ۳تن و حتی ۴ تن قابل تولید می باشد.

دستگاه استرچ پالت مرغک دار

در مواقعی محصولات تولید شده دارای ارتفاع و وزن زیاد می باشند که بسته بندی آن ها با استرچ پالت مرغکدار آسان می شود، در نظر داشته باشد که استرچ پالت مرغکدار و صفحه گردان هیچ تفاوتی خاصی باهم ندارند و فقط یک قطعه اضافی برای متعادل سازی استرچ پالت استفاده می شود.

این دستگاه همچنین دارای قابلیت هایی چون کنترل سرعت صفحه گردان، کنترل سرعت حرکت عمودی نایلون استرچ، تنظیم ارتفاع استرچ برای کالاهای مختلف، تنظیم ارتفاع مرغک، تنظیم تعداد لایه های استرچ بر روی محصول، مکث نایلون استرچ در قسمت بالا و پایین محصول می باشد. به واسطه این قابلیت ها اپراتور این امکان را داشته تا یک بسته بندی ایده آل و بدون نقص داشته باشد. علاوه بر آن امکان طراحی مرغک به صورت قالبی باعث شده که عملکرد آن در رابطه با محصولات خاصی چون درب های ضد سرقت بسیار مطلوب باشد.

دستگاه استرچ پالت حرارتی (مشعل)

نوعی دیگر از دستگاه استرچ صفحه گردان که فقط در نوع بسته بندی با دستگاه استرچ معمولی تفاوت دارد و نایلون استرج آن به جای سلفون، پلی اتیلن می باشد و نوع بسته بندی به صورت حرارتی شیرینگ می شود.

به صورت کلی این دستگاه از نایلون پلی اتیلن برای بسته بندی استفاده می کند و از مشعل برای حرارت دادن و در کاربرد با صفحه گردان یکی می باشد.

مشخصات استرچ پالت ماشین سازی خرم

  1. ارتفاع دستگاه ۲ متر و ۳۰ سانت
  2. دستگاه دارای قابلیت تنظیم دوررفت و برگشت از ۱ تا ۱۰ دور می باشد.
  3. دستگاه دارای قابلیت تنظیم میزان کشش سلفون می باشد.
  4. دستگاه دارای قابلیت تنظیم سرعت سینی گردان توسط plc می باشد.
  5. دارای قابلیت تنظیم تعداد دور در قسمت تحتانی و فوقانی توسط اینورتور می باشد.
  6. سلفون مصرفی دستگاه با عرض ۵۰ سانتیمتر و ضخامت ۲۴ میکرون می باشد.
  7. دستگاه دارای ۲ عدد اینورتور برای کنترل سرعت سینی گردان و کنترل سرعت عمودی استند ستون دستگاه می باشد.
  8. دستگاه دارای PLC و قابل برنامه ریزی است.
  9. دستگاه دارای سنسور برای تشخیص ارتفاع است.
  10. دارای قابلیت تنظیم اورلب بالا تا ۱۳ سانتیمتر می باشد.
  11. قابلیت تنظیم پیچش بیشتر جهت محکمتر شدن قسمت بالا و پایین پالت از ۰ تا ۹ دور توسط PLC
  12. ابعاد کلی دستگاه : طول: ۲۶۰ cm عرض: ۱۵۰ cm ارتفاع: ۲۵۵ cm
  13. حداکثر ابعاد پالت : طول: ۱۵۰ cm عرض: ۱۵۰ cm ارتفاع: ۲۲۰ cm
  14. توان تحمل وزن تا۳۰۰۰ الی ۲۰۰۰ کیلوگرم
  15. توان مصرفی:۵/۱ kw ،ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت، برق مصرفی تک فاز می باشد.
  16. وزن دستگاه ۴۳۰ کیلوگرم می باشد.
  17. دستگاه دارای رنگ الکترواستاتیک می باشد.
  18. به منظورعملکرد مناسب اپراتور تابلو فرمان مجزا طراحی گردیده است که تمامی برنامه های اجرایی توسط مانیتور نصب شده قابل کنترل می باشد.

 

چرا دستگاه استرچ پالت ماشین سازی خرم

شرکت خرم ماشین با بهره مندی از پرسنل مجرب و با تجربه در امر فروش دستگاه استرچ پالت می تواند بهترین مشاوره را به طور رایگان با استفاده از دانش مجهز کردن کارگاه ،کارخانه ، و بنگاه های کوچک به مشتریان بالقوه عزیز بدهند.

هدف ما از آغاز تا کنون در ماشین سازی خرم ، تولید ، ارائه  و … در زمینه بسته بندی محصولات و کالاهای متفاوت می باشد که به مرور زمان و کسب تجربه در این عرصه پیشرفت زیادی حاصل گردیده است.

گارانتی محصولات ماشین سازی خرم

تمامی دستگاه های استرچ پالت ماشین سازی خرم دارای ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد. دستگاه های ماشین سازی خرم بر اساس نیاز کار شما طراحی و ساخته میشود، برای اطلاعات بیشتر درباره استرچ پالت با ما در ارتباط باشید. شماره تماس : ۰۹۱۲۳۶۱۴۳۱۹

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای ماشین سازی خرم مشخصات استرچ پالت بسته هستند Date | 26/04/2022