حضور کانون پرورش فکری در بزرگترین رویداد ادبی کوبا

    Home  /  جشن  /  حضور کانون پرورش فکری در بزرگترین رویداد ادبی کوبا

حضور کانون پرورش فکری در بزرگترین رویداد ادبی کوبا Image

حضور کانون پرورش فکری در بزرگترین رویداد ادبی کوبا

نسخه اسپانیایی زبان کتاب های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب هاوانا در کوبا ارائه شد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از هفته نامه میلیتنت کوبا، سی امین دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب هاوانا با شعار «خواندن، رشد کردن است» از ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) شروع به کار کرد و تا سی امین روز این ماه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) ادامه دارد.
این نمایشگاه کتاب که بزرگترین رویداد ادبی در کشور کوبا به حساب می آید، در دو سال قبل به علت همه گیری کرونا برگزار نشد و سال جاری مکزیک را بعنوان میهمان ویژه در کنار خود دارد.
همچنین به دنبال تعامل بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و انتشارات اسپانیایی زبان فانوس دریایی که از سال ۱۳۹۴ شکل گرفته، شماری از کتاب های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچون یخی که عاشق خورشید شد نوشته رضا موزونی، بچه همه نوشته آناهیتا تیموریان، قدم یازدهم نوشته سوسن طاقدیس، نقره ماهی نوشته محسن چینی فروشان، بزرگترین دختر عالم نوشته سیدمهدی شجاعی، مهربان مثل مسیح نوشته محمود جوانبخت و همینطور شماری از آثار کلر ژوبرت به زبان اسپانیایی در این نمایشگاه عرضه شده اند.
منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای حضور کانون پرورش فکری در بزرگترین رویداد ادبی کوبا بسته هستند Date | 26/04/2022