از جلسه شورای عالی حج و زیارت تا دیدار صمیمی هنرمندان با رئیس جمهور

    Home  /  جشن  /  از جلسه شورای عالی حج و زیارت تا دیدار صمیمی هنرمندان با رئیس جمهور

از جلسه شورای عالی حج و زیارت تا دیدار صمیمی هنرمندان با رئیس جمهور Image

از جلسه شورای عالی حج و زیارت تا دیدار صمیمی هنرمندان با رئیس جمهور

به گزارش صد کادو وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حساب کاربری خود در توییتی با اشاره به دو دیدار با برکت روز پنجشنبه با رئیس جمهور، نوشت: بامداد با جلسه شورای عالی حج و زیارت شروع و عصر با دیدار فرح بخش هنرمندان با رئیس جمهور به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی در این توییت در فضای مجازی نوشت: بامداد امروز با جلسه شورایعالی حج و زیارت و کوشش برای حل مشکلات زائرین شروع شد و افطار همراه با هنرمندان کشورمان میهمان رئیس جمهور مردمی بودیم.
عضو کابینه دولت سیزدهم این دیدار را فرحبخش توصیف کرد که در محیط باز ساختمان دولت با حضور هنرمندان برجسته حوزه های نمایشی، موسیقی تجسمی و… برگزار شد.
اسماعیلی تصریح کرد: روزهای ماه خدا سرشار از برکت است.
به گزارش صد کادو به نقل از خبرگزاری ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور جمعه شب میزبان دورهمی حدود ۲۰۰ هنرمند و سینماگر کشور با سلایق و طیف های مختلف بود.
حضور و همنشینی دهها سینماگر شاخص سینمای ایران از طیف ها و سلایق مختلف در این سال ها بی سابقه بوده است و امشب در برنامه دیدار هنرمندان با رئیس جمهور شاهد چنین حضور گسترده و متنوع از سلیقه های سینمایی و بزرگان تئاتر و موسیقی و هنرهای تجسمی بودیم.

همچنین اولین جلسه شورایعالی حج و زیارت بعد از هشت سال به ریاست رئیس جمهور برگزار و در آن بر لزوم تسهیل و ارزان سازی سفر به اماکن زیارتی خارج و داخل کشور تاکید شد.
منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای از جلسه شورای عالی حج و زیارت تا دیدار صمیمی هنرمندان با رئیس جمهور بسته هستند Date | 15/04/2022