برگزاری آیین بزرگداشت حکیم نظامی با پیام رئیس جمهور

    Home  /  جشن  /  برگزاری آیین بزرگداشت حکیم نظامی با پیام رئیس جمهور

برگزاری آیین بزرگداشت حکیم نظامی با پیام رئیس جمهور Image

برگزاری آیین بزرگداشت حکیم نظامی با پیام رئیس جمهور

آیین بزرگداشت حکیم نظامی، شاعر نامدار ایرانی عصر امروز (جمعه- بیستم اسفند) با پیام رئیس جمهور در تالار وحدت برگزار می گردد.
به گزارش صد کادو به نقل از خبرگزاری ایرنا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این آیین که ساعت ۱۹ امشب برگزار می شود، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیام آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان به این بزرگداشت را قرائت خواهدنمود.
در این مراسم که با حضور اهالی فرهنگ و هنر برگزار می شود، تعدادی از معاونان و مدیران این وزارتخانه نیز حضور دارند.
در قسمتی از این بزرگداشت، گزارشی از مجموعه اقدامات و برنامه های ستاد بزرگداشت حکیم نظامی از طرف محمود شالویی دستیار وزیر و رئیس ستاد بزرگداشت حکیم نظامی ارائه خواهد شد.
رونمایی از مجسمه حکیم نظامی، اجرای چند قطعه موسیقی و پرده خوانی از دیگر بخش های آیین بزرگداشت حکیم نظامی است.
برخی از سفرای مقیم تهران، نمایندگان فرهنگی مقیم تهران، اعضای موسسه فرهنگی اکو، تعدادی از اساتید دانشگاه های کشور، نمایندگانی از وزارتخانه های میراث و گردشگری و امور خارجه، روسا و معاونان فرهنگستان هنر و انجمن آثار مفاخر و نمایندگانی از شهرداری تهران از مهمانان این مراسم هستند.
این مراسم بصورت زنده از نشانی اینترنتی پخش می شود.
در امتداد بزرگداشت حکیم نظامی شاعر ایرانی و پارسی سرا، هشتاد نمایندگی فرهنگی کشورمان در شصت و پنج کشور به معرفی حکیم نظامی در رسانه ها و شبکه های ملی کشورهای محل ماموریت پرداخته اند.
همزمان با آیین بزرگداشت حکیم نظامی در تالار وحدت، در سراسر کشور نیز از طرف ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بزرگداشت این شاعر ایرانی برگزار می گردد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای برگزاری آیین بزرگداشت حکیم نظامی با پیام رئیس جمهور بسته هستند Date | 12/03/2022