اعلام برنامه نشست های علمی جشنواره ملی اسباب بازی

    Home  /  جشن  /  اعلام برنامه نشست های علمی جشنواره ملی اسباب بازی

اعلام برنامه نشست های علمی جشنواره ملی اسباب بازی Image

اعلام برنامه نشست های علمی جشنواره ملی اسباب بازی

صد کادو: در هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، چهار نشستِ تخصصی با حضور متخصصان داخلی و خارجی انجام می شود.
به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی امور بین الملل کانون، باتوجه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی ویروس کرونا امسال نیز همچون سال گذشته، هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی بصورت مجازی برگزار می شود.
کمیته علمی این رویداد، نشست های تخصصی متنوعی را در قالب وبینار برای ارتقای سطح دانش، آگاهی و مهارت فعالان حوزه اسباب بازی و عموم مخاطبان تدارک دیده که همچون دوره پیشین میزبان سخنران های بین المللی خواهد بود.
در هفتمین دوره جشنواره اسباب بازی از سازمان های مختلف برای ارائه مباحث آموزشی و ترویجی در رابطه با صنعت و توسعه اسباب بازی در وبینارهای تخصصی دعوت شده است. بر همین اساس، چهار نشست تخصصی (وبینار) در ایام شنبه و یک شنبه ۲۱ و ۲۲ اسفند در دو نوبت بامداد از ساعت ۹ تا ۱۱ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار خواهد شد؛ «اسباب بازی های شناختی/ نگاهی بر بنیادی ترین کارکردهای اسباب بازی در جریان رشد»، «استانداردهای اسباب بازی/ چالش اسباب بازی خوب در نگاه حداقل های کیفیت»، «بازارهای جهانی، افق پیش رو/ مروری بر مهم ترین چالش های جهانی شدن و صادرات» و «تحولات فرهنگی و آثار آن در اقتصاد فرهنگ و اسباب بازی/ آینده صنعتی ترین کالای فرهنگی» عنوان های چهار نشست تخصصی بخش علمی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی است.
نشست های کمیته علمی جشنواره با مشارکت «ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری»، «سازمان ملی استاندارد ایران»، «سازمان توسعه تجارت»، «شورای عالی انقلاب فرهنگی»، «سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران»، «دانشکده روان شناسی دانشگاه تهران» و «شرکت میلاد نور» انجام می شود. همین طور در این جلسه ‏ها، متخصصان بین المللی از کشورهایی همچون سنگاپور، هند، بلژیک، لهستان و آلمان سخنرانی خواهند داشت. بر این اساس، باتوجه به مجازی برگزار شدن هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی، امکان حضور تمامی مخاطبان از سراسر جهان در این وبینارها فراهم گشته است.
هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی از طرف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری شورای نظارت بر اسباب بازی، در اسفندماه ۱۴۰۰ بصورت مجازی درحال برگزاری ست و علاقه مندان می توانند تا تاریخ ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ جهت شرکت در این نشست‏ های تخصصی به پایگاه جشنواره به آدرس irantoyfestival.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای اعلام برنامه نشست های علمی جشنواره ملی اسباب بازی بسته هستند Date | 22/02/2022