با حكم وزیر فرهنگ؛ رییس و دبیر بزرگداشت حکیم نظامی منصوب شدند

    Home  /  جشن  /  با حكم وزیر فرهنگ؛ رییس و دبیر بزرگداشت حکیم نظامی منصوب شدند

با حكم وزیر فرهنگ؛ رییس و دبیر بزرگداشت حکیم نظامی منصوب شدند Image

با حكم وزیر فرهنگ؛ رییس و دبیر بزرگداشت حکیم نظامی منصوب شدند

صد کادو: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمود شالویی را بعنوان رییس و امیر عبدالحسینی را نیز بعنوان دبیر ستاد بزرگداشت حکیم نظامی منصوب نمود.
به گزارش عصر سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمود شالویی آمده است: نظر به اهمیت و ضرورت گرامیداشت شاعر برجسته ایرانی و چهره ادبی جهانی «حکیم نظامی»، جناب­عالی را که از فعالان با سابقه عرصه ­های فرهنگی و دارای تجارب بهادار مدیریتی می­ باشید، بعنوان «رئیس ستاد بزرگداشت حکیم نظامی» منصوب می ­نمایم.
شایسته است ضمن بهره­ گیری از دیدگاه ­های ادیبان، اندیشمندان، فرهیختگان و علاقه مندان به این فرزانه نامدار ایرانی و با بهره گیری از ظرفیت­ های موجود، بتوانید در جهت معرفی هرچه بهتر این حکیم بلند پایه، قرین توفیق و تأیید الهی باشید.
همچنین در حکم دیگری از طرف وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امیر عبدالحسینی نیز بعنوان دبیر ستاد بزرگداشت حکیم نظامی منصوب گردید.
در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به امیر عبدالحسینی نیز آمده است: با توجه به تخصص، تجربیات و شایستگی ­های جناب­عالی و بنا به پیشنهاد رییس ستاد بزرگداشت حکیم نظامی، به سبب این حکم بعنوان « دبیر ستاد بزرگداشت حکیم نظامی» منصوب می­ شوید.
امید است با هماهنگی رییس و اعضای ستاد گرامیداشت، شاهد برگزاری با شکوه این آیین و استفاده از دستاوردهای بهادار فرهنگی، هنری و علمی آن باشیم. توفیق هرچه بیشتر جناب­عالی را از خداوند سبحان آرزو می نمایم.»
به گزارش صد کادو به نقل از خبرگزاری ایرنا، ۲۱ اسفند ماه در تقویم کشور به نام روز بزرگداشت حکیم نظامی، ثبت شده است. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر است اسفند سال جاری برای تاکید بیشتر بر ایرانی و پارسی سرا بودن این شاعر بزرگ، بجای اختصاص یک روز، یک هفته در قالب بزرگداشتی به معرفی این شاعر بزرگ بپردازد.
در همین راستا ستاد آن همراه با اعضا تا حالا چندین نشست برای هماهنگی های بیشتر و پیگیری های لازم با حضور محمود شالویی مدیر کل حوزه وزارتی و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این وزارتخانه برگزار شده است.
منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با حكم وزیر فرهنگ؛ رییس و دبیر بزرگداشت حکیم نظامی منصوب شدند بسته هستند Date | 02/02/2022