وزیر ارشاد عنوان كرد نمایشگاه الگونما بیانیه اهتمام دولت در تحول سبک زندگی

    Home  /  جشن  /  وزیر ارشاد عنوان كرد نمایشگاه الگونما بیانیه اهتمام دولت در تحول سبک زندگی

وزیر ارشاد عنوان كرد نمایشگاه الگونما بیانیه اهتمام دولت در تحول سبک زندگی Image

وزیر ارشاد عنوان كرد نمایشگاه الگونما بیانیه اهتمام دولت در تحول سبک زندگی

به گزارش صد کادو وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: در دنیای امروز هویت ها خصوصا برای نوجوانان در قالب مصرف، صنایع فرهنگی و زندگی روزمره با رویاهای مختلف ایجاد می شود.
به گزارش صد کادو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام توئیتری خود نوشته است: “در این بین جای رویای ایرانی، زیست بوم، شخصیت پردازی و آثار فرهنگی ایرانی بسیار خالی است.”
وی در ادامه این رشته توئیت نوشته است: “نمایشگاه الگونما رصدنامه و بیانیه اهتمام دولت جدید به تحول مردم پایه در سبک زندگی است.
تهران، پائین تر از بهارستان، مجموعه فرهنگی سرچشمه تا ۱۲ بهمن از ۸ بامداد تا ۸ شب بازدید کنید.”
بر طبق این خبر، هدف از برگزاری نمایشگاه «الگونما» استانداردسازی واحد کالاهای فرهنگی و کمک به تولید کالاهای خوب و فاخر و مرغوب ایرانی است تا شهروندان با مشاهده استاندارد از اصلی بودن و ایرانی بودن آن محصولات احساس نگرانی جهت استفاده فرزندان خود نداشته باشند.
در نمایشگاه الگونما که بازدید از آن برای عموم شهروندان آزاد است، تلفیقی از هنر، رسانه، خلاقیت و انواع داده ها و… در معرض دید مخاطبان و علاقه مندان قرار داده شده است.
در این نمایشگاه که تا ۱۲ بهمن ماه در محل مجموعه فرهنگی سرچشمه برپا است، محصولات فرهنگی فاخر و گوشه هایی از زنجیره تولید کالاهای فرهنگی فاخر و باارزش ایرانی در زمینه سبک زندگی ایرانی اسلامی و صنایع خلاق فرهنگی فاخر در نمایش عموم قرار می گیرد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای وزیر ارشاد عنوان كرد نمایشگاه الگونما بیانیه اهتمام دولت در تحول سبک زندگی بسته هستند Date | 25/01/2022