امکان خرید از نمایشگاه مجازی کتاب تهران در کتابخانه های عمومی کشور برقرار شد

    Home  /  جشن  /  امکان خرید از نمایشگاه مجازی کتاب تهران در کتابخانه های عمومی کشور برقرار شد

امکان خرید از نمایشگاه مجازی کتاب تهران در کتابخانه های عمومی کشور برقرار شد Image

امکان خرید از نمایشگاه مجازی کتاب تهران در کتابخانه های عمومی کشور برقرار شد

همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از ۳ تا ۱۰ بهمن ماه، یک دستگاه کامپیوتر در تمامی کتابخانه های عمومی کشور به خرید آنلاین کتاب و دنبال کردن اخبار نمایشگاه اختصاص می یابد.
به گزارش صد کادو به نقل از خبرگزاری ایرنا از ستادخبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از ۳ تا ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰، برمبنای هماهنگی های انجام شده و با هدف فراهم کردن امکان حضور مردم مناطق کم برخوردار کشور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، و باتوجه به فراهم آمدن زیرساخت ها، یک دستگاه کامپیوتر در تمامی کتابخانه های عمومی کشور به جست وجو و خرید آنلاین کتاب و دنبال کردن اخبار نمایشگاه در وب سایت خانه کتاب و ادبیات ایران اختصاص می یابد.
در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران، برنامه ها و نشست های ترویجی و خلاقانه کتاب محور در کتابخانه های عمومی سراسر کشور برگزار می شود.
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با هدف تحقق عدالت فرهنگی و تسهیل دسترسی به کتاب در وضعیت همه گیری ویروس کرونا، با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به همت خانه کتاب ایران از سوم تا دهم بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار می گردد.
در این دوره از نمایشگاه بیش از ۲ هزار ناشر ثبت نام کرده اند.
در بخش خارجی نمایشگاه نیز، ناشرانی از ۱۵ کشور همچون اسپانیا، بحرین، عراق، کویت، لبنان اردن، سوریه و مصر قریب به ۲۰ هزار عنوان اثر ارائه می کنند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای امکان خرید از نمایشگاه مجازی کتاب تهران در کتابخانه های عمومی کشور برقرار شد بسته هستند Date | 22/01/2022