در اینستاگرام منتشر شد؛ گزارش هفتگی وزیر ارتباطات از اتصال ۳۲ روستا به شبکه ارتباطی

    Home  /  جشن  /  در اینستاگرام منتشر شد؛ گزارش هفتگی وزیر ارتباطات از اتصال ۳۲ روستا به شبکه ارتباطی

در اینستاگرام منتشر شد؛ گزارش هفتگی وزیر ارتباطات از اتصال ۳۲ روستا به شبکه ارتباطی Image

در اینستاگرام منتشر شد؛ گزارش هفتگی وزیر ارتباطات از اتصال ۳۲ روستا به شبکه ارتباطی

صد کادو: وزیر ارتباطات با انتشار گزارش هفتگی از وضعیت توسعه ارتباطات روستایی، از اتصال ۳۲ روستا به شبکه ارتباطی کشور آگاهی داد.
به گزارش صد کادو به نقل از مهر، عیسی زارع پور در اینستاگرام با انتشار اسامی روستاهایی که در هفته اول دی ماه ۱۴۰۰ به شبکه ارتباطی تجهیز شدند، از اتصال ۳۲ روستا در استانهای بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، هرمزگان، کرمان، کرمانشاه، مرکزی و همدان به شبکه ارتباطی پایدار و پرسرعت آگاهی داد. وی اظهار داشت: همکارانم در بخش توسعه ارتباطات روستایی بصورت جهادی مشغول پیگیری اتصال روستاها به شبکه ارتباطی پایدار و پرسرعت هستند. به همه آنها خصوصاً دوست عزیزم ایرج روحی که مرد روزهای دشوار است، خدا قوت می گویم. زارع پور افزود: از آقای روحی خواسته ام که هر هفته نام روستاهایی که به شبکه متصل می شوند را برای من بفرستد تا با شما به اشتراک بگذارم. این نخستین گزارش هفتگی با جزییات به حساب می آید. وزیر ارتباطات اضافه کرد: خوشحال می شوم که ساکنان این روستاها از همین طریق یا با ارسال پیامک به شماره ۰۹۱۲۲۹۹۶۳۲۱ و یا بوسیله کانالهای من در پیام رسانهای داخلی با نشانی EisaZarepour، تجربه کاربری خودرا به اشتراک گذارند. این خود به صورتی نظارت میدانی به حساب می آید.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در اینستاگرام منتشر شد؛ گزارش هفتگی وزیر ارتباطات از اتصال ۳۲ روستا به شبکه ارتباطی بسته هستند Date | 05/01/2022