هماهنگی با سازمان ها برای برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

    Home  /  جشن  /  هماهنگی با سازمان ها برای برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

هماهنگی با سازمان ها برای برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران Image

هماهنگی با سازمان ها برای برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش صد کادو معاون اجرایی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از هماهنگی با سازمان ها، نهادها و دستگاههای همکار برای برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در نیمه اول بهمن ماه سالجاری اطلاع داد.
به گزارش صد کادو به نقل از خبرگزاری ایرنا از خانه کتاب و ادبیات ایران، حسین صفری ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از جانب خانه کتاب و ادبیات ایران ویژه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اظهار نمود: در نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران با عنایت به شیوع کرونا و اهمیت برگزاری این نمایشگاه، شرایط حدودا مطلوبی را شاهد بودیم.
معاون اجرایی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با بیان اینکه بنا شد ایرادها و مشکلات نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را مرتفع نماییم، اظهار داشت: برای دومین دوره این نمایشگاه سامانه خرید کتاب، برنامه ها و فعالیتهای اجرایی، شیوه همکاری با نهادهای و سازمان ها را صدمه شناسی کرده و شرایط را بهبود بخشیدیم.
وی به مکاتبه محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد امنیت سامانه بازدید و خرید کتاب از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اشاره نمود و یادآورشد: برای به صفر رساندن اشکالات فنی این سامانه از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست کمک کرده ایم. طی این مکاتبه با سازمان فناوری اطلاعات ایران در مورد سامانه بازدید و خرید کتاب، امنیت، اجرا و… دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، جلسات گوناگونی جهت بررسی سایت های موجود درحال برگزاری است تا با کمترین مشکل وارد فاز اجرایی شویم.
وی اضافه کرد: همینطور در این نامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست ترافیک مجانی برای ناشران و بازدیدکنندگان دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را داشت که امیدواریم طی مذاکراتی که انجام می دهیم این امر محقق شود.
وی افزود: همینطور در این مکاتبه خواسته شده شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران همکاری بیشتری با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران داشته باشد و علاوه بر قراردادی که با خانه کتاب و ادبیات ایران دارد، تخفیف های بیشتری ویژه نمایشگاه مجازی کتاب تهران عرضه نماید. می خواهیم شرکت پست، نمایشگاه مجازی کتاب تهران را به صورت ویژه ببیند.
صفری در انتها اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب امسال و در استان اصفهان و آذربایجان غربی، هماهنگی و همدلی ناشران و خانه کتاب و ادبیات ایران را با شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران بیشتر کرد و امیدواریم این همراهی با قوت بیشتری در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ادامه پیدا کند. همینطور امیدواریم با در نظر گرفتن تخفیف ها و شرایط بهتری که از جانب شرکت ملی پست اعمال می شود، بتوانیم کار ویژه ای برای ناشران و مخاطبان کتاب انجام دهیم تا مردم و ناشران بتوانند در این شرایط اقتصادی از این تخفیف ها بهره مند شوند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای هماهنگی با سازمان ها برای برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بسته هستند Date | 03/01/2022