برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی چه پیامدی دارد؟

    Home  /  جشن  /  برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی چه پیامدی دارد؟

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی چه پیامدی دارد؟ Image

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی چه پیامدی دارد؟

معاون حقوقی کمیسیون ملی یونسکو در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی اظهار داشت: این نمایشگاه معرفی کننده دستاوردهای جهاد دانشگاهی به مخاطبان آن است.
حجت الاسلام علی نوریجانی در گفتگو با ایسنا، درباره نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی بیان نمود: جهاد دانشگاهی در چهل و اندی سال پس از انقلاب اسلامی یکی از رویش های پرارزش این انقلاب است. برگزاری چنین نمایشگاهی می تواند دستاوردهای جهاد دانشگاهی را به مخاطبانش و کسانی در فضای مشتریان این سازمان قرار دارند، شامل دانشجویان و سازمان هایی که می توانند این دستاوردها را به فرصت اجرایی تبدیل کنند، معرفی نماید. بر همین مبنا مجموعه های مختلف جهاد دانشگاهی توانسته اند تا جایی که امکانش را داشته اند، دستاوردهای خویش را به نمایش بگذراند.
رئیس کل باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو درباره دستاوردهای فرهنگی جهاد دانشگاهی هم اظهار نمود: مردم هر آنچه که لمس می کنند را می توانند بپذیرند، زمانی که محصولی در اختیار مردم قرار گیرد، میتوان گفت دستاوردی یک اتفاق است. مسئولین مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی اقدامات زیادی در حوزه علمی کشور انجام داده اند مانند «جشنواره خلیج فارس» اما تا این آموزش ها و دستاوردها به صورت یک محصول به دست مردم نرسد، حس نمی کنند این سازمان وجود خارجی دارد و دستاوردهایش می تواند بعنوان یک خدمت در دسترس باشد.
او در انتها اضافه کرد: ماهیت جهاد دانشگاهی آموزش است و حوزه پژوهش، استارت آپ ها پشتیبان آن هستند و آن چیزی که در امروز در این نمایشگاه و مراکز جهاد دانشگاهی اتفاق افتاده، بحث آموزش، تصدی گری آموزش و… است. باتوجه به این که هرروز به سمت حوزه های تکنولوژی و سایبری می رویم، باید جهاد دانشگاهی هم نقش جدی در این عرصه ها داشته باشد، البته این مورد را در یکی از غرفه ها دیدم که درحال رخ دادن است.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی چه پیامدی دارد؟ بسته هستند Date | 31/12/2021