پیشنهاد خطرناک دستیار صوتی آمازون به دختربچه ۱۰ ساله

    Home  /  جشن  /  پیشنهاد خطرناک دستیار صوتی آمازون به دختربچه ۱۰ ساله

پیشنهاد خطرناک دستیار صوتی آمازون به دختربچه ۱۰ ساله Image

پیشنهاد خطرناک دستیار صوتی آمازون به دختربچه ۱۰ ساله

دستیار صوتی هوشمند آمازون به یک دختربچه ۱۰ ساله پیشنهاد کرد چالشی خطرناک انجام دهد که قبلا یکی از ترندهای تیک تاک بود. حالا آمازون چالش را برطرف کرده است.
به گزارش صد کادو به نقل از دیلی میل، گاهی اوقات افراد از دستیار هوشمند صوتی آلکسا سوالی می پرسند و در پاسخ با چالش هایی روبرو می شوند. اما هنگامیکه آلکسا به دختر ۱۰ ساله سفارش کرد یک چالش خطرناک تیک تاک را انجام دهد، وی شوکه شد. کریستین لیودال درباره این رویداد توئیتی هم منتشر نموده است. به قول او آلکسا به دخترش گفته یک شارژر موبایل را تا نیمه در پریز قرار دهد و سپس یک سکه را روی بخشی که از پریز بیرون است، بگذارد. سال قبل این « چالش پریز» یک ترند تیک تاک در آمریکا بود. سخنگوی آمازون در بیانیه ایمیلی نوشته است: این توئیت جعلی نیست. اما چالش مذکور دیگر صورت نمی گیرد. بمحض این که از مشکل با خبر شدیم، برای حل آن اقدام کردیم. لیودال ادعا می کند و او و دخترش مشغول انجام چالش های فیزیکی بودند که آلکسا به آنها پیشنهاد خطرناک را داد. به قول آمازون آلکسا از «بینگ» بعنوان موتورجستجوی پیش فرض برای تمام جستجوهایش استفاده می نماید و این شرکت از کاربران کمک خواسته تا پاسخ های دستیار صوتی اش را ارتقا دهد. در بیانیه این وبسایت آمده است: مشتریان ما می خواهند آلکسا هوشمند تر شود و در انجام فعالیتهای روزانه کارآمدتر باشد. برای این منظور از درخواست های کاربران به آلکسا برای آموزش فناوری شناسایی صوت و سیستم های درک زبان با استفاده از ماشین یادگیری استفاده می نماییم.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای پیشنهاد خطرناک دستیار صوتی آمازون به دختربچه ۱۰ ساله بسته هستند Date | 30/12/2021