فرماندار تالش خبر داد خسارت ۷۰ میلیاردی طوفان در تالش

    Home  /  جشن  /  فرماندار تالش خبر داد خسارت ۷۰ میلیاردی طوفان در تالش

فرماندار تالش خبر داد خسارت ۷۰ میلیاردی طوفان در تالش Image

فرماندار تالش خبر داد خسارت ۷۰ میلیاردی طوفان در تالش

به گزارش صد کادو از گیلان فرماندار تالش اظهار داشت: طوفان دو روز گذشته ۷۰ میلیارد تومان به سربندی خانه ها، تاسیسات، ابنیه ها و سایر زیرساخت های شهرستان خسارت وارد کرد.
محمدحسین شاه کوئی، در جلسه ستاد مدیریت بحران تالش که با حضور نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار نمود: خسارت طوفان باد گرم در این شهرستان برآورد اولیه و به استان اعلام شده است.
وی با اعلان اینکه کلیه دستگاه های امدادرسان و خدماتی شهرستان برای مقابله با بارش های برف و باران ۴۸ سال آینده در آماده باش کامل قرار دارند، افزود: از همان لحظات اولیه وقوع طوفان بازدید از مناطق خسارت دیده شروع شد تا میزان خسارت به تاسیسات و زیرساخت ها برآورد و جهت جبران به استان اعلام گردد.
شاه کوئی، با اعلان اینکه طوفان صدمات سختی را به پست ۶۳ کیلووات تالش وارد کرد و سبب قطع توزیع آب آشامیدنی این شهرستان شد، افزود: کلیه قطعی ها در همان لحظات اولیه با کوشش های ماموران برطرف شد و اکنون هیچ نوع قطعی در سطح شهرستان وجود ندارد.
وی افزود: طوفان دو روز گذشته ۷۰ میلیارد تومان به سربندی خانه ها، تاسیسات، ابنیه ها و سایر زیرساخت های شهرستان خسارت وارد کرد.
وی در بخش دیگر سخنان خود ضمن تشکر از مبادرت به موقع شهرداری درباب هرس درختان معابر اصلی شهر، اشاره کرد: این مساله سبب شد تا کمترین خسارت را در این عرصه داشته باشیم.
فرماندار تالش در ادامه به اعلام هشدار وزن نارنجی برای ۴۸ ساعت آینده در شهرستان اشاره نمود و اظهار داشت: باتوجه به صدور هشدار هواشناسی کلیه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران باید در آماده باش کامل باشند تا در وقوع هر نوع حادثه ای در اسرع وقت اقدام نمایند.
وی با تاکید بر این که باید کلیه مسئولان، بخشداران و دهیاران شهرستان در این روزها پای کار باشند، افزود: مسئولان و کارشناسان دستگاه های اجرائی باید در صورت وقوع هر حادثه ای آمار و ارقام خسارت ها را کامل و دقیق در اسرع وقت به فرمانداری تحویل دهند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای فرماندار تالش خبر داد خسارت ۷۰ میلیاردی طوفان در تالش بسته هستند Date | 24/12/2021

categories & tags