در مراسم معارفه معاون امور هنری مطرح شد؛ گفتمان هنر با مفهوم اسلامی تقویت می شود

    Home  /  جشن  /  در مراسم معارفه معاون امور هنری مطرح شد؛ گفتمان هنر با مفهوم اسلامی تقویت می شود

در مراسم معارفه معاون امور هنری مطرح شد؛ گفتمان هنر با مفهوم اسلامی تقویت می شود Image

در مراسم معارفه معاون امور هنری مطرح شد؛ گفتمان هنر با مفهوم اسلامی تقویت می شود

به گزارش صد کادو آیین معارفه معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و مدیران معاونت امور هنری، چهارشنبه روز هفدهم آذر ماه برگزار گردید.

به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین معارفه محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و مدیران معاونت امور هنری، چهارشنبه ۱۷ آذرماه برگزار گردید.
محمود شالویی، مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزراتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدردانی از مدیران و همکاران معاونت امور هنری و معاون سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: در این چند ماه، مدیران و همکاران معاونت امور هنری با جدیت، امور و فعالیت ها را انجام دادند. محمود سالاری هم سوابق ارزشمندی در حوزه فرهنگ و هنر دارد و امیدواریم که در خدمت به حوزه هنر در معاونت امور هنری موفق باشند.
محمود سالاری هم در این مراسم اظهار داشت: خرسندم که فرصتی شد تا خدمت کوچکی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشم. هنر با مفهوم اسلامی گفتمانی است که لزوم دارد تقویت شود؛ چون بدون فرهنگ و تمدن، هیچ ملتی سرافراز نخواهد بود.
سالاری در ادامه اظهار داشت: فعالیت ها و برنامه های معاونت امور هنری در معرض دید جامعه است و خصوصیت های خاصی دارد. از همه مدیرانی که در این سال ها با عنایت به شرایطی که گاه در عرصه اجتماعی اتفاق می افتاد، تلاش کردند امور هنری وزانت خویش را حفظ کند، قدردانی می کنم.
در پایان، حکم محمود سالاری بعنوان معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط محمود شالویی اعطا شد و مدیران معاونت امور هنری هم از محمود شالویی قدردانی کردند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در مراسم معارفه معاون امور هنری مطرح شد؛ گفتمان هنر با مفهوم اسلامی تقویت می شود بسته هستند Date | 09/12/2021