پخش ویژه برنامه امنیت پایدار از شبکه افق سیما

    Home  /  جشن  /  پخش ویژه برنامه امنیت پایدار از شبکه افق سیما

پخش ویژه برنامه امنیت پایدار از شبکه افق سیما Image

پخش ویژه برنامه امنیت پایدار از شبکه افق سیما

صد کادو: ویژه برنامه امنیت پایدار به مناسبت هفته پدافند غیر عامل بر آنتن شبکه افق قرار گرفت.

به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی شبکه افق، حسین پالیزدار تهیه کننده برنامه «ایران پایدار» اظهار داشت: سازمان پدافند غیرعامل در تلاش است بخش دفاعی را در زمینه کشوری پیگیری کند. این سازمان تمام تلاش هایش در زمینه دولت می باشد و ماموریت های مربوط به دولت را با رویکرد دفاعی نگاه کرده و کمک می نماید تا لطمه پذیری ها و نقصها برطرف شود تا از لطمه های جدی جلوگیری کرده و از زیرساخت های حیاتی کشور صیانت کند.
وی اضافه کرد: در همین موضوع اخیر بنزین از آنجا که مسائل پدافند غیرعامل به درستی اعمال نشده بود، خساراتی داشتیم که با تدبیر عالی، مشکل برطرف شد اما این مساله اگر طولانی می شد، خسارات بسیار زیادی ایجاد می کرد. حال یکی از ماموریت های پدافند غیر عامل آموزش مدیران و مردم است.
تهیه کننده برنامه «ایران پایدار» بیان کرد: در امتداد همین ماموریت اطلاع رسانی که وظیفه آموزش عمومی در زمینه پدافند غیرعامل بر عهده سازمان است، باید اطلاعات خودرا در اختیار عمومی مردم قرار دهیم تا مردم را برای شرایط مختلف آماده سازد.
وی در آخر اشاره کرد: در ساختار برنامه سعی کردیم تا موضوعات عموم مردم را درگیر کند. بعنوان مثال در موضوع پدافند شیمیایی در مورد مواد شیمیایی ساده ای هم که هر خانواده در منزل دارد نیز یاد شده قرار دادیم تا بتوانیم مطالب خودرا منتقل نماییم. برنامه گفتگو محور است و در آن بخش موشن گرافیک هم قرار دادیم تا کلیات را هم بتوانیم به زبان ساده منتقل نماییم.
علاقمندان و مخاطبان شبکه افق می توانند این برنامه را تا روز پنجشنبه هر روز ساعت ۱۹: ۳۰ و تکرار آنرا روز بعد ساعت ۰۱: ۳۰ و ۰۶: ۳۰ از قاب این شبکه به تماشا بنشینند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای پخش ویژه برنامه امنیت پایدار از شبکه افق سیما بسته هستند Date | 01/11/2021