برگزاری آیین تکریم و معارفه معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد

    Home  /  جشن  /  برگزاری آیین تکریم و معارفه معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد

برگزاری آیین تکریم و معارفه معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد Image

برگزاری آیین تکریم و معارفه معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد

صد کادو: پیرو حکم انتصاب فرشاد مهدی پور توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعنوان معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، آیین تکریم و معارفه معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.
به گزارش صد کادو به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین تکریم و معارفه معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعدازظهر امروز با حضور فرشاد مهدی پور، محمود شالویی، مدیرکل دفتر وزارتی، محمد خدادی و شماری از مدیران این معاونت در محل ساختمان معاونت مطبوعاتی برگزار شد.
مهدی پور در این جلسه، ضمن اشاره به حکم ابلاغی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازآرایی نظام رسانه ای کشور را محور اصلی فعالیتهای این معاونت در دوره جدید دانست و آنرا پیروی منویات رهبر معظم انقلاب عنوان نمود.
معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه، دستیابی به ابعاد این فرایند را مبتنی بر اقدامات سنجیده و شناخت لایه های مختلف نظام رسانه ای کشور عنوان نمود و اضافه کرد: تغییر ساختارها و سیاست ها باید مطابق با تحولات مختلف و تغییر محیطی که در حوزه رسانه ها بوجود آمده است، صورت گیرد.
مهدی پور استفاده از تجارب دوره های گذشته برای تقویت نگاه تحولی به رسانه را بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد: حرکت در دوره جدید باید مبتنی بر تجربیات موفق دوره های گذشته، شفافیت و استفاده از فضای نوین رسانه ای باشد.
وی همینطور اقدامات معاونت مطبوعاتی در ۳ سال قبل را قابل قبول و متکی بر تجارب انباشته شده از دانش مسؤلان در دهه های گذشته ارزیابی کرد و ضمن اشاره به هجمه های بی سابقه رسانه ای دشمنان نظام، اظهار داشت: برای مقابله ایجابی با این پدیده، به مرجعیت رسانه ای نیازمندیم و رسیدن به این مهم از چارچوب و مقدماتی پیروی می کند که البته برای نیل به این هدف باید همه ابزارهای لازم و ظرفیت های موجود برای رسیدن به مرجعیت رسانه ای را به کار گرفت.
در این نشست همچنین، محمد خدادی، معاون پیشین امور مطبوعاتی هم انتخاب مهدی پور بعنوان معاون جدید امور مطبوعاتی را انتخابی خوب و مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: آقای مهدی پور از جنس رسانه است و آشنایی خوبی با ابعاد مختلف حوزه رسانه دارد و بنده یقین دارم که ایشان امور محوله را به بهترین شکل ممکن اداره خواهد نمود.
خدادی ضمن عرضه گزارش اجمالی از مجموعه اقدامات این معاونت در ۳ حوزه حمایتی، نظارتی و هدایتی، در ابعاد داخلی و خارجی، عملکرد مجموعه مدیران و کارکنان معاونت مطبوعاتی را مبتنی بر همکاری و همدلی توصیف کرد و اضافه کرد: حداقل وظیفه ما این است که آنچه داریم را در طبق اخلاص قرار دهیم و در صورت احتیاج به معاون جدید کمک نماییم.
محمود شالویی، مدیرکل دفتر وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم ضمن قدردانی از تلاشهای محمد خدادی در ساماندهی امور رسانه در دوره گذشته و استفاده از ظرفیت های وی در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنایت به شرایط سخت کشور تصریح کرد: امروز قبول مسئولیت در کشور، نوعی ایثار و فداکاری است.
وی خاطرنشان کرد: همه انتصابات وزارت خانه در دولت سیزدهم مبتنی بر استفاده از مدیران متخصص، متعهد و دارای تجربه است و انتخاب آقای مهدی پور هم به همین جهت، با استقبال خیلی خوب اهالی رسانه روبرو شده است.
بر طبق این گزارش، در حکم اسماعیلی خطاب به فرشاد مهدی پور، به مأموریت محوری این معاونت در امر بازآرایی نظام رسانه ای کشور با همکاری دیگر دستگاههای مرتبط اشاره شده است.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای برگزاری آیین تکریم و معارفه معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد بسته هستند Date | 07/10/2021