با خروج تهران از وضعیت قرمز كرونایی؛ ششمین کارگاه های چهارفصل تئاتر ایران

    Home  /  جشن  /  با خروج تهران از وضعیت قرمز كرونایی؛ ششمین کارگاه های چهارفصل تئاتر ایران

با خروج تهران از وضعیت قرمز كرونایی؛ ششمین کارگاه های چهارفصل تئاتر ایران Image

با خروج تهران از وضعیت قرمز كرونایی؛ ششمین کارگاه های چهارفصل تئاتر ایران

صد کادو: ششمین کارگاه های فصلی پروژه چهارفصل تئاتر ایران روز هشتم مهر در مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی انجام می شود.
به گزارش صد کادو به نقل از مهر، ایوب آقاخانی طراح و مدیر پروژه جامع ملی آموزش درام نویسی برای خارج از پایتخت تحت عنوان «چهارفصل تئاتر ایران» و مدیر دفتر مطالعات و پژوهش های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، از برگزاری ششمین کارگاه های فصلیِ «چهارفصل تئاتر ایران» روز پنجشنبه هشتم مهر در مرکز هنرهای نمایشی حوزه ی هنری تهران آگاهی داد. کارگاه های این فصل از دور نوین پروژه که «کودک و محیط زیست» نام دارد با حضور برگزیدگان این دوره از پنج استان کشور از ساعت ۹: ۳۰ دقیقه پنجشنبه هشتم مهر با حضور اعضای هیأت علمی این فصل شهرام کرمی و سیدحسین فدایی حسین آغاز به کار خواهدنمود. برگزاری این کارگاه ها به سبب وضعیت قرمز کرونائی در پایتخت تا کنون به تعویق افتاده بود و به سنت همیشگی این پروژه، فراخوان فصل هفتم از دور نوین این پروژه همزمان با برگزاری کارگاه های فصل ششم بصورت سراسری منتشر خواهد شد. نمایشنامه های قوام یافته و تأییدشده نهایی توسط انتشارات سوره مهر در قالب مجموعه ای به نام «فصل سفید» منتشر می شود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با خروج تهران از وضعیت قرمز كرونایی؛ ششمین کارگاه های چهارفصل تئاتر ایران بسته هستند Date | 28/09/2021