برگزاری رویدادی هنری در زمینه اجرای تئاترهای کودک و نوجوان در سوئد

    Home  /  جشن  /  برگزاری رویدادی هنری در زمینه اجرای تئاترهای کودک و نوجوان در سوئد

برگزاری رویدادی هنری در زمینه اجرای تئاترهای کودک و نوجوان در سوئد Image

برگزاری رویدادی هنری در زمینه اجرای تئاترهای کودک و نوجوان در سوئد

به گزارش صد کادو بزرگترین رویداد هنری مرکز اسیتیج سوئد در زمینه اجراهای نمایشی کودک و نوجوان در سال ۲۰۲۲ برگزار می گردد.
به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، بزرگترین رویداد هنری مرکز اسیتیج سوئد در زمینه اجراهای نمایشی کودک و نوجوان در سال ۲۰۲۲ در ۲ بخش اجراهای ملی کشور سوئد و اجراهای بین المللی برگزار می گردد. ایجاد یک پلت فرم بین المللی و توجه به گسترش اجراهای بومی با آثاری شامل تئاتر، حرکات نمایشی، قصه گویی، داستان سرایی و هنرهای نمایشی چند رشته ای با تلفیقی از بیان هنریِ فرهنگی و معاصر با هدف عرضه به مخاطبان کودک، نوجوان و خانواده ها از اهداف این رویداد است. این رویداد از ۱۷ تا ۲۲ ماه می سال ۲۰۲۲ (۲۷ اردیبهشت تا اول خرداد ماه سال ۱۴۰۱) در کشور سوئد برگزار می شود. علاقه مندان این امکان را دارند تا آثار خویش را تا اول اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهرماه ۱۴۰۰) به دبیرخانه آن ارسال نمایند. متقاضیان می توانند اطلاعات بیشتر را از راه نشانی های https: //bibu.se/en/suggest-production، www.bibu.se، info@assitej.se و www.assitej.se کسب کنند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای برگزاری رویدادی هنری در زمینه اجرای تئاترهای کودک و نوجوان در سوئد بسته هستند Date | 22/09/2021