درخواست فرهنگستان هنر برای تسریع در امر واکسیناسیون

    Home  /  جشن  /  درخواست فرهنگستان هنر برای تسریع در امر واکسیناسیون

درخواست فرهنگستان هنر برای تسریع در امر واکسیناسیون Image

درخواست فرهنگستان هنر برای تسریع در امر واکسیناسیون

به گزارش صد کادو فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران درمورد روند تسریع واکسیناسیون در موج پنجم کرونا اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، متن بیانیه بدین شرح است:
“هو الشافی

این روزها و ماه ها، هماره انبوه خبرهای ناگوار ابتلای مردم عزیز و هنرمندان گرامی به بیماری کرونا، نوع دسترسی به بیمارستان ها و داروها، امان را از همگان گرفته است. نه تنها همه کارهای هنری هنرمندان به مدت مدیدی به تعطیلی کشیده شده و این قشر مرجع را گرفتار صدمه های گوناگونی ساخته است، بلکه هر روز برخی از هنرمندانی که زیبایی شناسی این فرهنگ را پاسداری می کنند، از میان مان می روند و آسمانی می شوند. لیست هنرمندان درگذشته بسیار طویل است و هر آن افزوده می شود؛ در بین آنها میتوان از سینایی ها، پرتوی ها، عالمی ها، پورحسینی ها، اکبری ها، سلیمانی ها و ده ها و صدها نفری یاد کرد که فقدانشان جبران ناپذیر و تأثربرانگیز است.
ضمن ارج نهادن به خدمات بی دریغ و تلاشهای بی بدیل پزشکان و پرستاران و سایر کادر درمان، که ایثارگرانه در خط مقدم مبارزه با کرونا ایستاده اند، هنرمندان نسبت به چگونگی مدیریت کرونا در ستاد مرتبط و بخصوص مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتقادها دارند. امید است در آستانه تشکیل دولت جدید و با عنایت حضرت حق تعالی، هرچه سریعتر با دوراندیشی و زمان سنجی، درایت و عقلانیت، تخصص و همفکری، همینطور هم افزایی همه دستگاه ها، شاهد تسریع در واکسیناسیون عمومی و کم شدن شرّ این ویروس منحوس از سر مردم عزیز و هنرمندان گرانمایه کشور باشیم.”

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای درخواست فرهنگستان هنر برای تسریع در امر واکسیناسیون بسته هستند Date | 14/08/2021