قاضی زاده هاشمی تشریح كرد؛ ساز و كار پخش مستندهای انتخاباتی

    Home  /  جشن  /  قاضی زاده هاشمی تشریح كرد؛ ساز و كار پخش مستندهای انتخاباتی

قاضی زاده هاشمی تشریح كرد؛ ساز و كار پخش مستندهای انتخاباتی Image

قاضی زاده هاشمی تشریح كرد؛ ساز و كار پخش مستندهای انتخاباتی

احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون بررسی تبلیغات ضمن اشاره به پخش نشدن مستند همتی از ساز و کار ارسال مستندها به سازمان سخن گفت.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، احسان قاضی زاده هاشمی درباره ساز و کار تصمیم گیری درباره برنامه های انتخاباتی بیان نمود: ستاد تصمیم گیر درباره این فیلمها ترکیبی پنج نفره است و تصمیمات به صورت جمعی گرفته می شود و فردی نیست.
وی درباره فیلم انتخاباتی عبدالناصر همتی هم بیان نمود: با عنایت به این که این فیلم ۲۰ دقیقه به هشت شب به دبیرخانه ستاد انتخابات واصل شد و برپایه مصوبه کمیسیون که تصمیم جمعی نمایندگان دولت و معاون دادستان و نماینده سازمان صداوسیما و شورای نظارت است باید سه ساعت قبل واصل می شد. این فیلم ۲۰ دقیقه به ساعت ۸ به دبیرخانه ستاد انتخابات رسید و حتی اماده سازی فنی این فیلم قریب یک ساعت به طول می انجامید و این خارج از زمان پیشبینی شده، بوده است که برای همه نامزدها السویه بین ۸ شب تا ۸: ۳۰ پیشبینی شده است.
قاضی زاده هاشمی بیان نمود: امکان اماده سازی این فیلم به لحاظ فنی هم وجود نداشت و تصمیم بر این شد که این فیلم به دلیل دیر رسیدن به سازمان، با تصمیم کمیسیون یعنی ۲ نماینده از دولت و وزارت کشور و نماینده معاون دادستان، صداوسیما و شورای وزارت کشور پخش نشود.
وی درباره رای صداوسیما درباره پخش نشدن برنامه ها و مستندهای انتخاباتی اظهار داشت: صداوسیما یک رای دارد، دولت ۲ رای و باقی هم یک رای دارند و هر اقدامی حداقل با سه رای لازم الاجراست.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای قاضی زاده هاشمی تشریح كرد؛ ساز و كار پخش مستندهای انتخاباتی بسته هستند Date | 03/06/2021