كنسرت نجومی كه به سبب كرونا متوقف گردید

    Home  /  جشن  /  كنسرت نجومی كه به سبب كرونا متوقف گردید

كنسرت نجومی كه به سبب كرونا متوقف گردید Image

كنسرت نجومی كه به سبب كرونا متوقف گردید

صد کادو: یکی از استارت آپ های حوزه موسیقی نجومی درصدد است تا با برگزاری کنسرت دالبی سراند جامعه را با دنیای بی انتهای نجوم آشنا کند، ولی شیوع ویروس کرونا این برنامه را بطور موقت، متوقف کرده است.
به گزارش ایسنا بیژن نوروز، مدیر یکی از استارت ‎آپ‎های حوزه موسیقی نجوم در نشست مجازی هفته جهانی ستاره شناسی سازمان فضایی ایران با عنوان “نجوم ۱۴۰۰ افق پیش رو” با موضوع موسیقی و نجوم، با اشاره به توسعه موسیقی علمی در حوزه نجوم، اظهار داشت: تمرکز این استارت ‎آپ بر توسعه موسیقی علمی در حوزه نجوم است و خروجی این فعالیت، عرضه آثار موسیقی نجومی در قالب سی دی است.
وی عرضه موسیقی علمی با بالاترین کیفیت را تمرکز کارهای تحقیقاتی این گروه نام برد و تصریح کرد: عرضه موسیقی الکترونیکی و یا دانلودی سبب کاهش کیفیت آثار می شود، ولی ما در تلاش هستیم تا با عرضه آلبوم های موسیقی علمی نجومی در قالب سی دی، موسیقی باکیفیت ارائه دهیم.
نوروز افزود: در این راستا سامانه فروش هم در ایران و هم در خارج از کشور راه اندازی کردیم، ولی متاسفانه این آثار در خارج از کشور بیشتر مورد استقبال قرار گرفت تا در ایران و برای موفقیت در ایران نیاز به فرهنگ سازی داریم.
مدیر این شرکت استارت آپی با اشاره به حمایت های سازمان فضایی از کارهای این شرکت، اشاره کرد: در خارج از کشور دسترسی مردم به موسیقی به دغدغه تبدیل گشته است و امیدوارم روزی برسد که این حوزه جز دغدغه های مردم شود.
وی با اشاره به فعالیت ترویجی برای توسعه موسیقی علمی در کشور از عرضه آثار موسیقایی این شرکت در IGTV، آپارات و یوتیوب آگاهی داد و اظهار داشت: ما برنامه هایی را در آسمان نما داشتیم ولی شیوع ویروس کرونا خیلی از کارهای ما را به تاخیر انداخت.
نوروز برگزاری کنسرت موسیقی علمی در حوزه نجوم را از دیگر برنامه های این شرکت عنوان نمود و تصریح کرد: قرار بود این کنسرت بصورت صدای فراگیر یا دالبی سوراند (Dolby Surround) اجرا شود که از این طریق مخاطب از هر جهت می تواند موسیقی را در سیستم های صوتی با تکنولوژی دالبی سوراند بشنود. ولی این طرح نیز به سبب شیوع ویروس کرونا متوقف شده و امیدواریم امسال بتوانیم این طرح را اجرائی نماییم.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای كنسرت نجومی كه به سبب كرونا متوقف گردید بسته هستند Date | 18/05/2021