در یك نشست بررسی می شود ضرورت شناخت تكنیك های چاپ در صنعت مد

    Home  /  جشن  /  در یك نشست بررسی می شود ضرورت شناخت تكنیك های چاپ در صنعت مد

در یك نشست بررسی می شود ضرورت شناخت تكنیك های چاپ در صنعت مد Image

در یك نشست بررسی می شود ضرورت شناخت تكنیك های چاپ در صنعت مد

نهمین نشست آموزشی هشتمین جشنواره ملی «نقش تن پوش» بصورت آنلاین و با موضوع «ضرورت شناخت تکنیک های چاپ پارچه در صنعت مد» انجام می شود.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی هشتمین دوره جشنواره ملی «نقش تن پوش»، دبیرخانه این جشنواره در نظر دارد تا همزمان با مرحله رقابتی جشنواره، نشست هایی آموزشی را برای علاقه مندان و فعالان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند. این جلسه ها باتوجه به ملاحظات مربوط به همه گیری ویروس کرونا به شکل آنلاین و بوسیله صفحه اینستاگرام جشنواره در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.
این جلسه روز سه شنبه (۲۸ اردیبهشت ماه) با موضوع «ضرورت شناخت تکنیک های چاپ پارچه در صنعت مد» و با حضور سمانه محمدی (طراح لباس و پارچه و مدرس دانشگاه الزهرا) انجام می شود.
علاقه مندان می توانند ساعت ۲۱ روز سه شنبه (۲۸ اردیبهشت ماه) بوسیله لایو اینستاگرامی صفحه دبیرخانه جشنواره نقش تن پوش به آدرس http: //instagram.com/department_mode این جلسه آموزشی را دنبال کنند.
هشتمین جشنواره «نقش تن پوش» به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک و حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، معاونت فرهنگی وزات علوم، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه ها و دانشکده های هنری، ستاد فناوری های نرم و هویت ساز و به دبیری امین مختاری در مرداد ۱۴۰۰ برگزار می گردد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در یك نشست بررسی می شود ضرورت شناخت تكنیك های چاپ در صنعت مد بسته هستند Date | 18/05/2021