با اعطای حكم؛ علی نصیریان رئیس گروه نمایش و ادبیات نمایشی فرهنگستان هنر شد

    Home  /  جشن  /  با اعطای حكم؛ علی نصیریان رئیس گروه نمایش و ادبیات نمایشی فرهنگستان هنر شد

با اعطای حكم؛ علی نصیریان رئیس گروه نمایش و ادبیات نمایشی فرهنگستان هنر شد Image

با اعطای حكم؛ علی نصیریان رئیس گروه نمایش و ادبیات نمایشی فرهنگستان هنر شد

به گزارش صد کادو با حکم بهمن نامورمطلق رئیس فرهنگستان هنر، علی نصیریان به سمت رئیس گروه تخصصی نمایش و ادبیات نمایشی فرهنگستان هنر انتخاب شد.

به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، علی نصیریان طی حکمی از جانب بهمن نامورمطلق رئیس فرهنگستان هنر، به سمت رئیس گروه تخصصی نمایش و ادبیات نمایشی فرهنگستان هنر انتخاب شد.
در پی دیدارهای بهمن نامورمطلق رئیس فرهنگستان هنر با اعضای پیوسته، هنرمندان، مسؤلان سازمان ها و نهادهای فرهنگی و هنری؛ وی با علی نصیریان عضو پیوسته این فرهنگستان ملاقات و گفتگو و حکم عضویت پیوسته این هنرمند را به وی تقدیم کرد.
در این دیدار درباره گسترش بیماری همه گیر کرونا و چالش های یک سال گذشته در حوزه تئاتر و نمایش، بحث و تبادل نظر شد. همینطور پیشنهاد شد، نظر به سوابق درخشان و تجربیات پرارزش علی نصیریان، وی به سمت رئیس گروه تخصصی نمایش و ادبیات نمایشی فرهنگستان منصوب شوند. در همین راستا، طی حکمی از جانب رئیس فرهنگستان هنر، علی نصیریان در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به سمت رئیس این گروه انتخاب شد.
در این جلسه رئیس فرهنگستان و علی نصیریان از زحمات علی منتظری رئیس پیشین گروه نمایش و ادبیات نمایشی قدردانی و تشکر کردند.
علی نصیریان که عضو گروه تخصصی نمایش و ادبیات نمایشی بود در اواخر آذرماه سال قبل با پیشنهاد این گروه تخصصی و تصویب مجمع عمومی فرهنگستان هنر به عضویت پیوسته این فرهنگستان در آمد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با اعطای حكم؛ علی نصیریان رئیس گروه نمایش و ادبیات نمایشی فرهنگستان هنر شد بسته هستند Date | 12/05/2021