كارگردان برنامه با مهر مطرح كرد؛ برگ برنده تلنگری برای انتخاب درست

    Home  /  جشن  /  كارگردان برنامه با مهر مطرح كرد؛ برگ برنده تلنگری برای انتخاب درست

كارگردان برنامه با مهر مطرح كرد؛ برگ برنده تلنگری برای انتخاب درست Image

كارگردان برنامه با مهر مطرح كرد؛ برگ برنده تلنگری برای انتخاب درست

صد کادو: جمال نصرتی کارگردان برگ برنده می گوید این مسابقه تلویزیونی با نگاه به انتخابات خردادماه و با هدف تلنگر به ذهن مخاطبان تلویزیون برای فکر کردن در مورد یک انتخاب درست ساخته شده است.

جمال نصرتی کارگردان و تهیه کننده «برگ برنده» با اشاره به اینکه این مسابقه به صورت غیرمستقیم و زیرپوستی به مسئله انتخابات می پردازد، درباره مراحل مختلف آن به خبرنگار مهر اظهار نمود: ابتدا ۲ خانواده در فضایی صمیمی گپ و گفت خودمانی دارند که مخاطب صدای آنها را نمی شنود بلکه نریشن روی این قسمت گذاشته شده، مبحث گفتگوی زوج ها هم در مورد انتخاب شریک زندگی شان است که بهترین انتخاب در طول عمرشان بوده است.
وی اضافه کرد: واژه انتخابات به صورت غیرمستقیم در مراحل مختلف مسابقه مطرح می شود تا ذهن مخاطب به تدریج آماده خردادماه شود.
تهیه کننده «برگ برنده» به مراحل بعدی مسابقه اشاره و بیان نمود: طرح سه سوال با مبحث استان شناسی و اطلاعات عمومی و پاسخ شرکت کنندگان به این سوالات، یکی دیگر از بخش های مسابقه است، در ادامه هم مرحله «تیر و کمان» داریم که در فضایی طنزآمیز و سرگرم کننده اجرا می شود.

وی اظهار داشت: «برج هیجان» یکی دیگر از مراحل این مسابقه بشمار می رود که در این مرحله روی هر کدام از مهره های برج ساختار شخصیتی یک انسان موفق نوشته شده و شرکت کنندگان خانم باید مهره ها را در مدت زمان یکصد ثانیه جابجا کنند و همسرشان هم در مقابل آنها آواز بخوانند و ابراز علاقه کنند که هر یک از این کارها امتیاز مخصوص به خویش را دارد.
نصرتی با اشاره به مرحله «دوبله» در مسابقه «برگ برنده» عنوان کرد: متنی را پیش از مسابقه در اختیار زوج های جوان قرار می دهیم که در این نوشته ها هم به انتخابات گریزی زده می شود. همینطور در مرحله دیگری هر کدام از زوج ها به کاری مشغول می شوند و در عین حال باید علل انتخاب یکدیگر را بگویند، بدین سان کلمه «انتخابت کردم» تکرار می شود و به مخاطبان تلنگر می زند که درباره انتخاب های خود فکر کنند.
کارگردان «برگ برنده» افزود: یک مرحله دیگر هم با عنوان «لب خوانی» در این مسابقه داریم که مجری برنامه کلمه ای را به مرد خانواده می گوید و سپس مرد باید به همسر خود آنرا انتقال بدهد.
وی درباره شباهت بعضی از بخش های این برنامه به مسابقه «زوجی نو» شبکه سه سیما بیان نمود: تنها یکی از مراحل «برگ برنده» شبیه آن مسابقه است اما همان بخش هم با تفاوت هایی اجرا می شود.
نصرتی در انتها درباره ضرورت حمایت معاونت امور استان ها از ساخت مسابقات تلویزیونی در شبکه های استانی اظهار داشت: به نظر من معاونت استان ها با حمایت مالی می تواند برنامه سازان را دراین زمینه یاری کند.
«برگ برنده» عنوان یک مسابقه تلویزیونی از تولیدات سیمای مرکز گلستان است که بر مبنای رقابت میان ۲ زوج جوان انجام می شود. این مسابقه با تهیه کنندگی و کارگردانی جمال نصرتی و اجرای مهدی حاج احمدی از آغاز ماه مبارک رمضان با محوریت انتخابات روی آنتن شبکه شما رفته است.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای كارگردان برنامه با مهر مطرح كرد؛ برگ برنده تلنگری برای انتخاب درست بسته هستند Date | 05/05/2021