دیدار معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با وزیر فرهنگ لبنان

    Home  /  جشن  /  دیدار معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با وزیر فرهنگ لبنان

دیدار معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با وزیر فرهنگ لبنان Image

دیدار معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با وزیر فرهنگ لبنان

صد کادو: اصغر فارسی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فرهنگ و ارتباطات در مسافرت خود به این کشور به همراه دکتر عباس خامه یار رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان با دکتر عباس مرتضی وزیر فرهنگ دیدار و با وی پیرامون مسائل فرهنگی، علمی، ادبی و توافقنامه های دو جانبه به بحث و گفتگو پرداخت.
به گزارش صد کادو به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، همین طور دو طرف بر ضرورت بهره بردن از ظرفیت های موجود در دو کشور جهت بالا بردن سطح همکاریهای دو جانبه فرهنگی، علمی و ادبی تاکید کردند.
دکتر عباس مرتضی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران در لبنان در همه زمینه ها و به خصوص در امور فرهنگی تشکر و قدردانی کرده و ابراز امیدواری کرد همکاریهای دو جانبه هرچه بیشتر گسترش یابد.
همین طور به نقل از پایگاه خبری شبکه المنار و خبرگزاری المرکزیه وزیر فرهنگ لبنان استفاده از ظرفیت و پتانسیل جوانان نخبه را یکی از راه های توسعه در عرصه های فرهنگی و علمی بر شمرد.
آقای فارسی نیز ضمن تشکر از حمایت های وزارت فرهنگ لبنان و تلاش وزیر در گسترش روابط فرهنگی خواهان فعال سازی توافقنامه های گذشته و اجرائی کردن آنها شده و در پایان، مقاومت مردمی این کشور در مقابله با صهیونیست ها و تروریسم را ستود و برای ملت لبنان آرزوی موفقیت و بهروزی نمود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای دیدار معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با وزیر فرهنگ لبنان بسته هستند Date | 20/04/2021