غیرممكن شدن ماموریت غیرممكن ؛ فیلم تام كروز باردیگر متوقف گردید

    Home  /  جشن  /  غیرممكن شدن ماموریت غیرممكن ؛ فیلم تام كروز باردیگر متوقف گردید

غیرممكن شدن ماموریت غیرممكن ؛ فیلم تام كروز باردیگر متوقف گردید Image

غیرممكن شدن ماموریت غیرممكن ؛ فیلم تام كروز باردیگر متوقف گردید

به گزارش صد کادو ساخت مأموریت غیر ممکن برای تام کروز دارد به کاری غیر ممکن در دوران کرونا بدل می شود و ادامه فیلمبرداری آن باردیگر متوقف گردید.

به گزارش صد کادو به نقل از سان، در حالیکه تام کروز و گروه فیلمبرداری اش در ابوظبی بودند و رفتن وی به موزه لوور ابوظبی به خبرها بدل شده بود، روز بعد خبر رسید که فیلمبرداری «مأموریت غیر ممکن ۷» به کارگردانی کریستوفر مک کواری برای چندمین بار به علت مشکلاتی که کرونا ایجاد کرده، متوقف گردید.
در حالی که قسمت هفتم و هشتم در حال فیلمبرداری همزمان هستند و عوامل تولید در خاورمیانه جمع شده بودند، گفته شده تام کروز که هم بازیگر و هم تهیه کننده پروژه است از عوامل خواست قبل از اعمال محدودیت های سفر در بریتانیا، که از دوشنبه شروع می شود، به خانه بازگردند.
دیروز گفته شد عوامل تولید در انتظار جت اختصاصی هستند تا آنها را قبل از اینکه دیگر نتوانند به خانه و پیش خانواده شان برگردند، به بریتانیا برگرداند.
در عین حال گفته شده اختلاف نظرهایی بین سازندگان و بازیگران چهره به وجود آمده است. در واقع این مشکل از آنجا ناشی شد که بعد از برگشت به بریتانیا بعد از دوشنبه باید مسافران راهی یک هتل شوند و ۱۰ روز در قرنطینه بمانند و پذیرش این امر برای بعضی از عوامل ساخت قابل قبول نبود.
در حالی که فیلمبرداری در امارات داشت امید پیشرفت فیلم را تقویت می کرد، تغییر قوانین در بریتانیا، در نهایت باعث توقف کار شد.
این در حالی است که قبل از کریسمس هم سخت گیری کروز برای رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا سبب شده بود تا ۵ تن از عوامل تولید استعفا کنند و از پروژه جدا شوند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای غیرممكن شدن ماموریت غیرممكن ؛ فیلم تام كروز باردیگر متوقف گردید بسته هستند Date | 15/02/2021