امروز ببینید؛ مامان ها چگونه از پس شیطنت های كودك برمی آیند؟

    Home  /  جشن  /  امروز ببینید؛ مامان ها چگونه از پس شیطنت های كودك برمی آیند؟

امروز ببینید؛ مامان ها چگونه از پس شیطنت های كودك برمی آیند؟ Image

امروز ببینید؛ مامان ها چگونه از پس شیطنت های كودك برمی آیند؟

به گزارش صد کادو مامان ها در قسمت جدید برنامه به شیطنت های کودکان در محیط های عمومی و مهمانی ها می پردازد و اینکه مادران چگونه می توانند با این شیطنت ها مقابله کرده و یا چه رفتاری باید داشته باشند.

به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه «مامان ها» که در هر قسمت به بخشی از معضلات و چالش های تربیتی مادران در دنیای مدرن امروز می پردازد امروز چهارشنبه سوم دیماه مقرر است به بخشی از تجربه های مادران در زمینه شیطنت های کودکی بپردازد.
اگر مادر باشید بارها برایتان پیش آمده است که کودک خویش را به یک مهمانی یا کوچه و خیابان و یا مراسمی ببرید که نه تنها فضای مخصوصی برای کودکان تدارک دیده نشده است بلکه حتی در مکان های خصوصی و خودمانی هم بسیاری به نحوه رفتار و شلوغی ها و شیطنت های کودکان ایراد می گیرند. شیطنت هایی که امکان دارد خانواده را هم معذب و گرفتار عذاب وجدان کند و خیلی از مادران نمی دانند چگونه باید با این رفتار کودک خود برخورد کنند.
منصوره مصطفی زاده مجری برنامه است که در نقش میزبان ظاهر می شود و با دعوت از سه مادر شنوای تجربیات و دغدغه های آنها خواهد شد.
این مادران گاهی به تجربیات بامزه و حتی سخت و تلخ خود در شیطنت های کودکانشان در جمع، مهمانی و مکان های عمومی اشاره می کنند و اینکه به صورت مثال کودکشان چطور وسیله ای شکسته یا یک خرابی به بار آورده و آبروی مادر را برده است. همینطور مقرر است در این برنامه توضیح داده شود که چگونه می توان با برخی راهکارها از چنین اتفاقاتی پیشگیری کرد و حتی چگونه برخوردی باید با این موارد داشت و از آنها جلوگیری کرد.
ممکن است در چنین مواردی مادر از نظر میزبان فردی بی خیال و بی توجه جلوه کند و اینکه اگر مادر توجه بیشتری می کرد چنین فضایی رقم نمی خورد که در برنامه در اینباره هم صحبت می شود که مادران باید چه حساسیت هایی را در این موارد در نظر بگیرند. راهکارهایی هم برای نحوه برخورد با این کودکان توضیح داده می شود که اگر مادرانشان بی تفاوت هستند با آنها چه باید کرد.
برنامه «مامان ها» مدتی است که روی آنتن شبکه سه سیما می رود مجتبی حسینی تهیه کنندگی، سید میلاد ناظمی سردبیری و سعید ابراهیمی کارگردانی این برنامه را بر عهده دارند که تیمی جوان را ایجاد کرده اند.
علی رغم تاکید روی موازین و اصول تربیتی کودک در اسلام، تلویزیون در این سال ها کمتر برنامه تخصصی برای آموزش و بحث درباره مباحث تربیتی کودک تولید کرده است و «مامان ها» تلاش دارد به دور از کلیشه ها و گفتگوهای رسمی کارشناس محور، این مباحث را از راه تجربه های خود مادران به مخاطب آموزش دهد و همزمان با مشکلات تربیتی نسل های جدید دغدغه های نوظهور مادران را هم به اشتراک بگذارد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای امروز ببینید؛ مامان ها چگونه از پس شیطنت های كودك برمی آیند؟ بسته هستند Date | 23/12/2020