فیلم تلویزیونی اپاتان در آبادان كلید خورد

    Home  /  جشن  /  فیلم تلویزیونی اپاتان در آبادان كلید خورد

فیلم تلویزیونی اپاتان در آبادان كلید خورد Image

فیلم تلویزیونی اپاتان در آبادان كلید خورد

به گزارش صد كادو فیلم تلویزیونی اُپاتان محصول صدا و سیمای آبادان و به سفارش معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، در آبادان كلید خورد.
به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی پروژه، تله فیلم ۹۰ دقیقه ای «اُپاتان» به تهیه کنندگی سعید مرادی و نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا لبافی به روایتی متفاوت از روزهای اول جنگ در سال ۵۹ می پردازد.
داستان فیلم تلویزیونی «اُپاتان» به روایت روزهای اول جنگ در سال ۵۹ می پردازد که در روز عروسی طیبه و یاسر؛ داماد برای حفظ خاک و ناموس به ناگاه عروسی را ترک می کند و طیبه در جستجوی همسر، تن به کوچ و جستجوی الزامی می دهد.
این پروژه با حضور بازیگرانی چون احمد نجفی، مهدی امینی خواه، شراره رخام، طیبه نیک زاد، ابتسام بغلانی، بدر السادات برنجانی، صادق حسنی، سعید حران اف، صادق مقدس، ملیکا عبدالهی و صباح جوان پور تولید می شود.
همچنین سایر عوامل این تله فیلم عبارتند از مجری طرح و مدیر هنری: شهرام قدیری، سرپرست گروه کارگردانی و دستیار اول کارگردان: سعید حران اف، مدیر برنامه ریزی: محمد عفراوی، منشی صحنه: لیلا مربی، مدیر تصویربرداری: پویان آقابابایی، مدیر تدارکات: محمد وطنچی، طراح چهره های ویژه کامپیوتر ای: مهرداد علی پور، تدوین: فرشاد معتمدی، طراح جلوه های ویژه میدانی: محمد رضایی، عکاس: بهزاد عباسی و ناظر کیفی: سید فرزاد توفیقی.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای فیلم تلویزیونی اپاتان در آبادان كلید خورد بسته هستند Date | 10/11/2020