در قالب مستند راوی ؛ زندگی مقتل خوانان كربلا از رادیو نمایش روایت می شود

    Home  /  جشن  /  در قالب مستند راوی ؛ زندگی مقتل خوانان كربلا از رادیو نمایش روایت می شود

در قالب مستند راوی ؛ زندگی مقتل خوانان كربلا از رادیو نمایش روایت می شود Image

در قالب مستند راوی ؛ زندگی مقتل خوانان كربلا از رادیو نمایش روایت می شود

صد كادو: زندگی راویان و مقتل خوانان كربلا همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا در چارچوب مستند راوی از شبكه رادیویی نمایش پخش می شود.

به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، مستند «راوی» همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین (ع) و یارانش در صحرای کربلا از رادیو نمایش پخش می شود.
انسیه شمس اللهی تهیه کننده این برنامه رادیویی اظهار داشت: این برنامه مستندی از زندگی راویان و مقتل خوانان کربلا است که بواسطه ملاقات با مقتل خوانان مشهور ایران به تاریخچه مقتل خوانی و معرفی منابع مطمئن در مقتل خوانی می پردازد. در این مستند ملاقات مستند سازان رادیو نمایش با مقتل خوانان در محل زندگی شان و بخش هایی از روضه خوانی های مقتل خوانان در گذشته و امروز را می شنوید.
این تهیه کننده رادیویی اظهار داشت: هریک از این شخصیت ها روضه ی ویژه ای نیز برای شنوندگان رادیو نمایش اجرا کرده اند.
مستند راوی از شنبه اول شهریور به مدت ۱۴ روز و هر روز ساعت ۱۶ روی آنتن رادیو نمایش خواهد رفت و انسیه شمس اللهی تهیه کننده و لیلا علاقمند گزارشگر و هماهنگ کننده این برنامه هستند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در قالب مستند راوی ؛ زندگی مقتل خوانان كربلا از رادیو نمایش روایت می شود بسته هستند Date | 20/08/2020

categories & tags