فاتح بادپروا به مهر گفت: برگزاری مسابقه انسان- هنر- بحران

    Home  /  جشن  /  فاتح بادپروا به مهر گفت: برگزاری مسابقه انسان- هنر- بحران

فاتح بادپروا به مهر گفت: برگزاری مسابقه انسان- هنر- بحران Image

فاتح بادپروا به مهر گفت: برگزاری مسابقه انسان- هنر- بحران

به گزارش صد كادو رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان كردستان درباره چگونگی برگزاری مسابقه نمایشنامه نویسی انسان- هنر- بحران اطلاعاتی عرضه داد.
فاتح بادپروا رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان درباره برگزاری مسابقه نمایشنامه نویسی «انسان- هنر- بحران» به خبرنگار مهر اظهار داشت: با عنایت به شرایط پیش آمده در جامعه و شیوع بحران کرونا انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان مسابقه سراسری نمایشنامه نویسی با محوریت «ادبیات نمایشی و بحران اپیدمیک» را در ۲ حوزه زبانی کردی و فارسی برگزار می نماید. این کارگردان تئاتر افزود: این مسابقه به شکل سراسری و در ۲ بخش اصلی و نمایشنامه های کمدی برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند تا آخر خردادماه آثار خویش را به جشنواره ارسال نمایند. مسابقه «انسان – هنر – بحران» به همت انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان و با حمایت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز تحقیقات کردستان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان و سایت ایران تئاتر برگزار می گردد. همینطور تعداد ۱۰ نمایشنامه برتر و منتخب داوران مسابقه در جلد چهارم کتاب مجموعه نمایشنامه «روژژمیری شاریک» به چاپ خواهد رسید. بادپروا درباره مراسم پایانی جشنواره توضیح داد: نتایج مسابقه نیمه دوم مردادماه اعلام خواهد شد. اگر تا آن زمان شرایط مساعد شود اختتامیه را با حضور برگزیدگان و تعداد کمی از میهمانان به صورت فیزیکی برگزار می نماییم در غیر این صورت جوایز برای منتخبان ارسال خواهد شد. او در آخر صحبت هایش بیان نمود: این مسابقه سه برگزیده در بخش آزاد و یک برگزیده هم در بخش کمدی خواهد داشت. به برگزیدگان علاوه بر اهدای دیپلم افتخار و جایزه ویژه، هدیه نقدی هم تعلق خواهد گرفت.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای فاتح بادپروا به مهر گفت: برگزاری مسابقه انسان- هنر- بحران بسته هستند Date | 11/06/2020