جشنواره سلفی ۲۰ با موضوع پساكرونا افتتاح شد

    Home  /  جشن  /  جشنواره سلفی ۲۰ با موضوع پساكرونا افتتاح شد

جشنواره سلفی ۲۰ با موضوع پساكرونا افتتاح شد Image

جشنواره سلفی ۲۰ با موضوع پساكرونا افتتاح شد

صد كادو: جشنواره فیلم كوتاه «سلفی ۲۰» بعنوان اولین جشنواره با محوریت سبك زندگی پساكرونا و تأثیر این رویداد نوظهور بر شئون مختلف زندگی فردی و اجتماعی شروع به كار كرد.
به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰»، بعد از صدور مجوز از طرف سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اولین دوره خودرا شروع کرد.
جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» اولین جشنواره سینمایی با موضوع شیوه زیست در دوران پساکروناست که دو بخش اصلی و ویژه در رشته های داستانی، مستند، ویدئوآرت، موشن گرافیک، فتورمان و… را دربرمی گیرد.
این رویداد سینمایی اهدافی همچون واقع نمایی و تاثیرات مثبت و منفی شیوع و اپیدمی ویروس کرونا بر شیوه زیست مردم با طبیعت، اقتصاد و سیاست، جامعه، عدم خشونت و قهرمانان و شهدای سلامت را در چارچوب آثار سینمایی دنبال می کند.
جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» همین طور جشنواره ای مجازی و آنلاین است که تمامی روندهای اداری و فعالیت دبیرخانه آن در فضای مجازی صورت می گیرد.
گفتنی است این رویداد پس از اعلام و انتشار فراخوان، مرحله دریافت آثار را آغاز نموده و اوایل پاییز ۹۹ برگزیدگان خودرا اعلام می کند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای جشنواره سلفی ۲۰ با موضوع پساكرونا افتتاح شد بسته هستند Date | 04/06/2020