گفتگو با قربانی اسیدپاشی كه بعد از بازیگری این دفعه مدل شد

    Home  /  جشن  /  گفتگو با قربانی اسیدپاشی كه بعد از بازیگری این دفعه مدل شد

گفتگو با قربانی اسیدپاشی كه بعد از بازیگری این دفعه مدل شد Image

گفتگو با قربانی اسیدپاشی كه بعد از بازیگری این دفعه مدل شد

به گزارش صد كادو حدود ۱۰ سال پیش بود كه معصومه عطایی بعد از طلاق، از جانب پدر همسرسابقش مورد سوقصد اسیدپاشی قرار گرفت و در جریان آن علاوه برسوختگی شدید صورت، بدن و دست، بینایی اش را هم از دست داد. او مدتی بعد پدرشوهرش را كه به قصاص محكوم شده بود، بخشید و زندگی تازه ای را شروع كرد. زندگی جدیدی كه در تازه ترین ایستگاه خود به تجربه مدلینگ رسیده است.
معصومه عطایی در گفتگو با ایسنا، با اشاره تجربه جدیدی که بعد از سفالگری، کولاژ و بازیگری به دست آورده، اظهار داشت: بعد از آنکه مورد اسیدپاشی قرار گرفتم درد زیادی را تحمل کردم. زندگی برایم تغییر نمود اما من دلم نمی خواست تسلیم وضعیت موجود شده و بعنوان یک قربانی اسیدپاشی و خشونت به زندگی ام ادامه دهم. بنابراین تلاش کردم هنرهای مختلفی را بیاموزم و در جامعه هم نقشی فعال داشته باشم.

او افزود: در همین راستا هم دوره های مخصوص نابینایان را پشت سرگذاشتم. بعد از آن کلاس های کولاژ و سفالگری را آغاز کردم که به نظرم موفقیت آمیز بود و نمایشگاهی هم از آثارم برگزار گردید. پس از آن پیشنهاد بازیگری در تئاتر را دریافت کردم که خوشبختانه با استقبال هم روبه رو و بنابراین اجرای کاری دیگری را هم روی صحنه بردیم و در حال آمادگی برای سومین تئاتر بودیم که انتشار کرونا تمرینات ما را تعطیل کرد.
معصومه عطایی در صحنه تئاتر

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای گفتگو با قربانی اسیدپاشی كه بعد از بازیگری این دفعه مدل شد بسته هستند Date | 04/06/2020