درخشش كودكان ایرانی در مسابقه نقاشی بلغارستان

    Home  /  جشن  /  درخشش كودكان ایرانی در مسابقه نقاشی بلغارستان

درخشش كودكان ایرانی در مسابقه نقاشی بلغارستان Image

درخشش كودكان ایرانی در مسابقه نقاشی بلغارستان

به گزارش صد كادو پانزده كودك و نوجوان ایرانی موفق به دریافت دیپلم افتخار مسابقه بین المللی نقاشی نوازاگورای كشور بلغارستان شدند.
به گزارش صد کادو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، در بیست ویکمین مسابقه بین المللی نقاشی نوازاگورای کشور بلغارستان در سال ۲۰۱۹ که با مبحث «آزاد» برگزار شد، از بین ۳۲۱۸ اثر از ۳۹ کشور جهان، ۱۵ کودک و نوجوان ایرانی دیپلم افتخار این دوره از مسابقه را کسب کردند که در میان آنها نام هشت عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم به چشم می خورد.
معصومه علیزاده ۱۳ ساله از مرکز کانون ارومیه و ساحل امینی ۱۲ ساله از مرکز بوکان هر دو از استان آذربایجان غربی، زهرا نوشانی ۸ ساله از مرکز کوشک استان اصفهان، مائده تقی زاده ۱۵ساله از مرکز گنبدکاووس استان گلستان، کوثر یزدان پرست ۱۳ ساله از مرکز پارس آباد استان اردبیل، فاطمه جوانمردی ۱۲ ساله از مرکز قهدریجان استان اصفهان، هانا حیات ۶ ساله و نهال دیده بان ۷ ساله هر دو از مرکز کانون بهبهان در استان خوزستان موفق به دریافت دیپلم افتخار از این دوره از مسابقه شدند.

در این رقابت هفت کودک و نوجوان کرمانشاهی هم که آثار آنها از جانب کانون ارسال نشده بود، دیپلم افتخار این رقابت هنری را به دست آوردند.
در این لیست نام هامون دولتی ۷ ساله، آریا احمدی و مهرسام شیری هر دو ۸ ساله، زینا کردی ۹ ساله، نگین محمدی ۱۰ ساله، مانیا صدوقی ۱۳ ساله و ستاره خوش سوزان ۱۶ ساله به چشم می خورد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای درخشش كودكان ایرانی در مسابقه نقاشی بلغارستان بسته هستند Date | 11/05/2020

categories & tags