با انتشاری متنی در صفحه مجازی؛ دانلود مناجات خوانی های محمد معتمدی حلال شد

    Home  /  جشن  /  با انتشاری متنی در صفحه مجازی؛ دانلود مناجات خوانی های محمد معتمدی حلال شد

با انتشاری متنی در صفحه مجازی؛ دانلود مناجات خوانی های محمد معتمدی حلال شد Image

با انتشاری متنی در صفحه مجازی؛ دانلود مناجات خوانی های محمد معتمدی حلال شد

به گزارش صد كادو محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی با انتشار فایل صوتی یكی از مناجات خوانی هایش با نام حمد و ثنا اشتراك گذاری و استفاده از این مناجات خوانی ها را بلامانع اعلام نمود.
دریافت ۴ MB
به گزارش صد کادو به نقل از مهر، محمد معتمدی از خوانندگان شناخته شده موسیقی ایرانی که طی سال های اخیر مناجات خوانی های گوناگونی را در آستانه ماه مبارک رمضان پیش روی مخاطبان قرار داده بود، در نخستین روز از این ماه عزیز قطعه مناجات خوانی «حمد و ثنا» را منتشر نمود.
وی در تازه ترین متن خود در صفحه شخصی اش نوشته است: «سلام به روی ماه همگی. به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان به مدت ۱۰ روز هر روز یکی از مناجات های آلبوم «مناجات» را برای شما عزیزان به اشتراک خواهم گذاشت. ضمناً به اشتراک گذاری و استفاده از این مناجات ها برای همه عزیزان آزاد، حلال و بلامانع است»
آلبوم «مناجات» همچون آثار محمد معتمدی است که چند سال پیش به مناسبت ماه مبارک رمضان منتشر گردید.
این آلبوم شامل ۱۰ قطعه در دستگاه های موسیقی ایرانی با نامهای «حمد و ثنا»، «شهد و شهادت»، «دشتی»، «آواز مخالف سه گاه» «گریبان چاک»، «مرهم»، «مقصود عاشقان دو عالم»، «بیات ترک»، «شعله گردان»، «در میکده عشق» با اشعار شاعرانی چون سعدی، هلالی جغتایی، جامی، مولوی، علامه فیض کاشانی، وحشی بافقی و حافظ است که اکثراً حال و هوایی مناجات گونه دارند. در این اثر از ساز استفاده نشده و اشعار فقط به صورت آواز اجرا شده اند که این امر بر فضای خاص عرفانی و معنوی اثر می افزاید.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با انتشاری متنی در صفحه مجازی؛ دانلود مناجات خوانی های محمد معتمدی حلال شد بسته هستند Date | 25/04/2020

categories & tags