بررسی دلیلهای بی اعتمادی ایران به غرب در پرس تی وی

    Home  /  جشن  /  بررسی دلیلهای بی اعتمادی ایران به غرب در پرس تی وی

بررسی دلیلهای بی اعتمادی ایران به غرب در پرس تی وی Image

بررسی دلیلهای بی اعتمادی ایران به غرب در پرس تی وی

صد كادو: برنامه این هفته ایران امروز در شبكه پرس تی وی به نقد و بررسی دلیلهای بی اعتمادی ایران به غرب خصوصاً آمریكا می پردازد.
به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی شبكه پرس تی وی، در برنامه این هفته «ایران امروز» با اشاره به پیشنهاد كمك دارویی آمریكا به ایران به دنبال شیوع ویروس كرونا و بحث پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بهتان وارده به آمریكایی ها در مورد تولید این ویروس، پیشینه این بی اعتمادی به آمریكا و دلیلهای مختلف آن مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد.
این برنامه در ادامه ضمن مروری بر تاریخ معاصر ایران و مواجهه با امواج گسترده و سهمگین استثمار و نفوذ بیگانگان همچون جنگ های با روسیه، دروغگویی انگلیسی ها و شانه خالی كردن از تعهداتشان و سوء استفاده از ایران برای باز كردن راهی به سمت هند به واكاوی ماجرای كودتای ۲۸ مرداد بعنوان رویدادی ماندگار در اذهان ایرانیان و جریان سرنگونی دولت منتخب محمد مصدق و بازگرداندن ایران به دیكتاتوری شاه محور كه از عوامل مهم بی اعتمادی ایران به غرب است، می پردازد.
این برنامه همین طور با نگاهی به محور اصلی شكل گیری انقلاب اسلامی یعنی زدودن نفوذ آمریكا و غرب و بریدن دست متجاوزان، آخرین نمونه های خلف وعده آمریكایی ها یعنی خروج یك جانبه از برجام به رغم پای بندی ایران به تعهدات خود و بهتان مقابل ایران درباره اقدام برای ساخت سلاح هسته ای را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.
نگاهی به فتوای مقام معظم رهبری در خصوص حرام بودن سلاح های كشتار جمعی و شفافیت ایران در پرونده هسته ای نیز از دیگر محورهای مورد گفتگو در این برنامه محسوب می شود.
این برنامه در بخش دیگری به ابعاد احتمال «سازنده ویروس بودن» آمریكا پرداخته و به تاسیس سازمانی با بودجه كلان برای تحقیق و توسعه سلاح های میكروبی و بیولوژیكی توسط آمریكا پس از جنگ جهانی دوم اشاره می كند.
این سازمان در طول ۲۷ سال فعالیتش حداقل ۲۶ نوع سلاح میكروبی مخرب ساخته و انبار كرده است و در راه تحقیق و توسعه آنها حتی طی پروژه هایی آن عامل های بیولوژیكی را روی مردم عادی بدون اطلاع آنها تست كرده است.
«ایران امروز» به تهیه كنندگی ساتراپ شجاعی و با اجرای لیلا فرامرزی ساعت یك بامدادان چهارشنبه ۲۷ فروردین از شبكه پرس تی وی پخش می شود.
تكرار این برنامه چهارشنبه ۲۷ فروردین در سه نوبت در ساعات ۶، ۱۳ و ۱۸ و پنجشنبه ۲۸ فروردین در ۲ نوبت در ساعات ۸ و ۲۱ و جمعه ۳۰ فروردین ساعت ۱۷ روی آنتن خواهد رفت.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای بررسی دلیلهای بی اعتمادی ایران به غرب در پرس تی وی بسته هستند Date | 13/04/2020