از روخوانی فیلمنامه كلید خورد؛ دیدگاه متفاوت رابرت دنیرو و خواكین فینیكس در فیلم جوكر

    Home  /  جشن  /  از روخوانی فیلمنامه كلید خورد؛ دیدگاه متفاوت رابرت دنیرو و خواكین فینیكس در فیلم جوكر

از روخوانی فیلمنامه كلید خورد؛ دیدگاه متفاوت رابرت دنیرو و خواكین فینیكس در فیلم جوكر Image

از روخوانی فیلمنامه كلید خورد؛ دیدگاه متفاوت رابرت دنیرو و خواكین فینیكس در فیلم جوكر

صد كادو: فیلم موفق جوكر كه با كسب جوایز گوناگون و تحسین منتقدان فروش خوبی هم در گیشه داشت، بسادگی ساخته نشد و ۲ بازیگر اصلی آن یعنی خواكین فینیكس و رابرت دنیرو این مسیر را راحت طی نكردند.

به گزارش صد كادو به نقل از سینما بلند، مسایل پشت پرده فیلم «جوكر» به اندازه خود فیلم جالب است و با وجود همه مسیری كه برای ساخت یك فیلم طی و پولی كه هزینه می شود، یك فیلم با ماجراهای خاص در روند ساخت خود روبه رو می شود.
فیلم «جوكر» كه از حضور ۲ بازیگر سرشناس یعنی رابرت دنیرو و خواكین فینیكس بهره برد نیز راحت این ۲ را جلوی دوربین نیاورد.
فینیكس كه با بازی در نقش جوكر شخصیت اصلی فیلم را تصویر كرد در بازی در كنار رابرت دنیرو كه در نقش شخصیت منفی فیلم یعنی موری فرانكلین بازی كرده با هم در مورد چگونگی طی مسیر اختلاف نظر داشتند.
این اختلاف نظر درباره روخوانی متن فیلمنامه با هم بود. روخوانی فیلمنامه كه می تواند بخش مهمی از مسیر آشنایی بازیگران با شخصیت ها باشد بر اساس مصاحبه ای كه اخیراً مجله GQ با فینیكس داشته، نقطه مشكل این ۲ بازیگر بود؛ برای اینكه فینیكس دوست نداشت در این نشست روخوانی حضور یابد.
تاد فیلیپس هم در این مورد گفته است كه حضور نیافتن فینیكس با واكنش دنیرو روبه رو شد و از كارگردان خواست تا به وی بگوید: او یك بازیگر است و باید اینجا باشد. می خواهم همه فیلم را بشنوم و باید همه جمع شویم و متن را روخوانی نماییم.
دنیرو می خواست كل روانشناسی درام را در این نشست دریابد و ببیند دیالوگ هایی كه تاد فیلیپس و اسكات سیلور نوشته اند چیست اما فینیكس حاضر نبود و در نهایت یك جلسه در دفتر كمپانی دنیرو حاضر شد و بعد از خواندن سریع بخش های مربوط به شخصیتش از جمع جدا شد.
تاد فیلیپس اصرار كرد كه این خودداری برای این بود كه فینیكس می خواست همه احساس مربوط به «جوكر» تازه و سرصحنه باشد.
وی برای ایفای این نقش نامزدی چندین جایزه معتبر و در نهایت اسكار بهترین بازیگر نقش مرد ۲۰۱۹ را كسب نمود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای از روخوانی فیلمنامه كلید خورد؛ دیدگاه متفاوت رابرت دنیرو و خواكین فینیكس در فیلم جوكر بسته هستند Date | 12/04/2020