برگزاری دو مسابقه هنری همزمان با قرنطینه خانگی

    Home  /  جشن  /  برگزاری دو مسابقه هنری همزمان با قرنطینه خانگی

برگزاری دو مسابقه هنری همزمان با قرنطینه خانگی Image

برگزاری دو مسابقه هنری همزمان با قرنطینه خانگی

صد كادو: فرهنگ سرای گلستان جشنواره فیلم كوتاه و مسابقه عكاسی برگزار می نماید.
به گزارش صد كادو به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با شیوع ویروس كرونا و با هدف تحقق شعار «در خانه بمانیم»، فرهنگ سرای گلستان جشنواره فیلم كوتاه با موضوع «بازی های خانگی و بومی شهرهای ایران» و مسابقه عكاسی «با هم در كنار هم عكاسی كنیم» را برگزار می نماید.
شهروندان می توانند با ارائه فیلم كوتاه از بازی های خلاقانه، خانگی و بومی شهر خود با رعایت شئون اسلامی و معرفی نام و شیوه بازی ها در خانه در میان اعضای خانواده یا بازی كودكان و نوجوانان در محیط خانه با زمان حداكثر ۳ تا ۵ دقیقه در جشنواره شركت نمایند.
مسابقه «با هم در كنار هم عكاسی كنیم» نیز با هدف بهره مندی از هنر عكاسی در ایجاد نشاط و سرگرمی و انتقال پیام فرهنگی ویژه كودكان و نوجوانان به همت فرهنگ سرای گلستان برگزار می گردد و علاقه مندان جهت شركت در آن می توانند حداكثر سه عكس با تلفن همراه خود با موضوع آشپزی، پاكیزگی خانه، بهداشت فردی، راه های كاهش زباله در خانه و باغبانی با رعایت شئونات اسلامی ارسال نمایند.
شهروندان جهت شركت در این دو مسابقه تا ۳۱ فروردین ماه می توانند آثار خودرا به آدرس پست الكترونیك golestan.farhangsara8@gmail.com یا شماره واتس آپ ۹۰۲۵۸۰۰۳۸۸ ارسال نمایند.
به صاحبان فیلم های كوتاه برتر و ۱۰ عكس برگزیده بعد از داوری، جوایزی اهدا می شود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای برگزاری دو مسابقه هنری همزمان با قرنطینه خانگی بسته هستند Date | 07/04/2020