درقالب یك یادداشت مطرح شد دستمریزاد مجید مجیدی به جامعه پزشكی

    Home  /  جشن  /  درقالب یك یادداشت مطرح شد دستمریزاد مجید مجیدی به جامعه پزشكی

درقالب یك یادداشت مطرح شد دستمریزاد مجید مجیدی به جامعه پزشكی Image

درقالب یك یادداشت مطرح شد دستمریزاد مجید مجیدی به جامعه پزشكی

به گزارش صد كادو مجید مجیدی با انتشار متنی از زحمات كادر پزشكی و پرستاران در مبارزه با كرونا قدردانی كرد.

به گزارش صد كادو به نقل از مهر، مجید مجیدی كارگردان مطرح سینما با انتشار متنی ضمن قدردانی از زحمات كسانی كه در خط مقدم جبهه مبارزه با كرونا حضور دارند از روزی نوشت كه مردم در كنار هم روزهای گذر از این بیماری را جشن خواهند گرفت.
متن نامه مجید مجیدی كه در اختیار رسانه ها قرار داده، به این شرح است:
«این بار با كرونا، در نگاه اول سایه ترس و وحشت و نگرانی است و به ظاهر هرچه جلوتر برویم انگار این نگرانی بیشتر و بیشتر می شود! اما این یك روی سكه است. روی دیگر سكه همدلی، ایثار، فداكاری و گذشت آن هم در حد اعلای خودش، یعنی از جان خود گذشتن برای نجات یك هموطن و در خط مقدم این جبهه، جامعه پزشكی و پرستاران و كادر درمانی و همه گروه هایی كه به شكلی با این عزیزان پیوند دارند.
دست تك تك این عزیزان را می بوسیم. اینها حماسه می آفرینند همانند رزمندگان جان بر كفی كه هشت سال از خاك و ناموس كشور عزیزمان دفاع كردند.
جامعه پزشكی و پرستاران و كادر درمانی امروز باردیگر به این واژه ها جان دادند و غبارروبی كردند از واژه های ایثار، فداكاری و گذشت و مطمئن باشید شما عزیزان كه همیشه جایگاه اجتماعی تان محترم بوده ولی این دفعه قلب مردم ایران را تسخیر خواهید كرد. شك ندارم ما مردم بزرگ ایران این مشكل را هم همانند همه مشكلات جمعی دیگر، با همدلی، همراهی و ایمان پشت سر خواهیم گذاشت و پس از این روزها، روزهای گذر از این بیماری را در كنار هم جشن خواهیم گرفت.
كوچك همه شما / مجید مجیدی»

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای درقالب یك یادداشت مطرح شد دستمریزاد مجید مجیدی به جامعه پزشكی بسته هستند Date | 01/03/2020

categories & tags