تمدید مهلت شركت در هفدهمین تصویر سال

    Home  /  جشن  /  تمدید مهلت شركت در هفدهمین تصویر سال

تمدید مهلت شركت در هفدهمین تصویر سال Image

تمدید مهلت شركت در هفدهمین تصویر سال

صد كادو: مهلت شركت در هفدهمین نمایشگاه تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر تا چهارم بهمن و بخش ویژه چهل سال، تهران تا نیمه بهمن ماه سال جاری تمدید گردید.

به گزارش صد كادو به نقل از دبیرخانه تصویر سال، تصمیم به تمدید ثبت نام در سایت تصویر، به سبب شرایط ویژه فضای مجازی در ایام اخیر و به درخواست شماری از همراهان همیشگی تصویر سال كه تابحال فرصت ثبت نام پیدا نكرده اند، صورت گرفته است.
هنرمندان مشتاق شركت در هفدهمین نمایشگاه تصویر سال در بخش های عكاسی، گرافیك، كاریكاتور و جشنواره فیلم تصویر تا اختتام روز چهارم بهمن ماه ۱۳۹۸ می توانند با ثبت نام در سایت تصویر آثارشان را بارگذاری كنند.
در بخش ویژه «چهل سال، تهران» نیز از آنجائیكه آثار نمایشگاهی این بخش مقرر است فروردین ماه سال ۱۳۹۹ برگزار شود، استثنائاً مهلت ارسال آثار عكاسی، گرافیك، كاریكاتور و فیلم تا پانزدهم بهمن ماه سال جاری خواهد بود.
هفدهمین دوره نمایشگاه تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر از دوم تا بیست وسوم اسفندماه ۱۳۹۸ همچون دوره های گذشته در رشته های عكاسی، گرافیك، كاریكاتور و فیلم، در خانه هنرمندان ایران انجام می شود.
بخش ویژه هفدهمین دوره نمایشگاه تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر با عنوان «چهل سال، تهران» كه با حمایت و همراهی سازمان زیباسازی شهرداری تهران برگزار می شود، در بر گیرنده آثار تجسمی هنرمندان سراسر كشور از شهر تهران در ضمن چهل سال قبل (۱۳۵۷-۱۳۹۸) به همراه فیلم های مستندی كه درباره شهر تهران و یا با محوریت مكانی شهر تهران ساخته شده اند، خواهد بود.
هنرمندان مشتاق شركت در هفدهمین نمایشگاه تصویر سال باید بوسیله ثبت نام و آپلود در سایت تصویر به ادرس www.tassvir.com اقدام نمایند.
دبیرخانه تصویر سال واقع در تهران، میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، روبه روی ورزشگاه شیرودی، خیابان اردلان، پلاك ۲۴، طبقه چهارم، تنها آثار بخش جشنواره فیلم تصویر را به صورت دی وی دی می پذیرد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای تمدید مهلت شركت در هفدهمین تصویر سال بسته هستند Date | 20/01/2020