در سه بخش مختلف؛ فراخوان سومین جشنواره موسیقی امیر جاهد منتشر گردید

    Home  /  جشن  /  در سه بخش مختلف؛ فراخوان سومین جشنواره موسیقی امیر جاهد منتشر گردید

در سه بخش مختلف؛ فراخوان سومین جشنواره موسیقی امیر جاهد منتشر گردید Image

در سه بخش مختلف؛ فراخوان سومین جشنواره موسیقی امیر جاهد منتشر گردید

به گزارش صد كادو فراخوان سومین جشنواره موسیقی امیر جاهد در سه بخش موسیقی ایرانی، موسیقی كلاسیك و پژوهش در زمینه موسیقی شهری منتشر گردید.

به گزارش صد كادو به نقل از مهر، فراخوان سومین «جشنواره موسیقی امیرجاهد» در سه بخش موسیقی ایرانی، موسیقی كلاسیك و پژوهش در زمینه موسیقی شهری منتشر گردید.
در متن فراخوان سومین جشنواره موسیقی امیر جاهد آمده است:
«به منظور حفظ و ارتقای فن و هنر موسیقی جدی مبتنی بر مبانی تفكر، فرهنگ و هنر ملی ایران با نگاه به موسیقی ویژه شهر و لزوم كشف استعدادهای درخشان و پشتیبانی از نسل جوان كه از سرمایه های پرارزش كشور بشمار می آیند؛ «خانه موزه دكتر معین و استاد امیرجاهد» بر مبنای وظایف و رسالت خود، «جشنواره موسیقی امیرجاهد» را هر ساله برگزار می نماید.
در این جشنواره كه شامل سه بخش: موسیقی ایرانی(دونوازی، گروه نوازی و آواز)، موسیقی كلاسیك(دونوازی، گروه نوازی و آواز) و پژوهش در زمینه موسیقی شهری است، افراد متقاضی و گروه های موسیقی با عنایت به رده سنی و سوابق آموزشی بعد از ارزیابی اولیه و كسب مجوز، به رقابت خواهند پرداخت.
علاقمندان جهت شركت در این جشنواره می توانند با مطالعه فراخوان و آیین نامه جشنواره، فرم ثبت نام را از راه سایت خانه موسیقی ایران (www.iranhmusic.ir) و سایت خانه موزه استاد امیرجاهد (www.moeenjahed.ir) دریافت و تكمیل نموده و به دبیرخانه جشنواره ارسال كنند.
مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا آخر اردیبهشت ۱۳۹۹ خواهد بود و اولویت با افراد و گروه هایی است كه زود تر برای ثبت نام اقدام نموده اند. اجرای صحنه ای این جشنواره تیرماه ۱۳۹۹ و مراسم اختتامیه آن در مرداد ۱۳۹۹ برگزار می شود.»
سومین «جشنواره موسیقی امیر جاهد» به همت خانه موسیقی ایران، شهرداری تهران و خانه موزه دكتر معین و استاد امیرجاهد برگزار می گردد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در سه بخش مختلف؛ فراخوان سومین جشنواره موسیقی امیر جاهد منتشر گردید بسته هستند Date | 19/01/2020