ششم دی ماه؛ یغمایی و قرایی منش كنسرت پیانو و آواز برگزار می كنند

    Home  /  جشن  /  ششم دی ماه؛ یغمایی و قرایی منش كنسرت پیانو و آواز برگزار می كنند

ششم دی ماه؛ یغمایی و قرایی منش كنسرت پیانو و آواز برگزار می كنند Image

ششم دی ماه؛ یغمایی و قرایی منش كنسرت پیانو و آواز برگزار می كنند

به گزارش صد كادو كنسرت پیانو و آواز علیرضا قرایی منش و مهدی یغمایی روز ششم دی ماه با اجرای قطعات خاطره انگیز گروه ژوان در تالار وحدت تهران برگزار می گردد.

به گزارش صد كادو به نقل از مهر، تازه ترین كنسرت پیانو و آواز علیرضا قرایی منش و مهدی یغمایی روز ششم دی در تالار وحدت تهران برگزار می شود. این ۲ هنرمند سال قبل هم این كنسرت را در سالن برج آزادی تهران روی صحنه برده بودن.
قرایی منش و یغمایی در این كنسرت به اجرای قطعات خاطره انگیز گروه «ژوان» همچون «دختر بهار»، «یه حالی دارم این روزا»، «بهت قول میدم» و همینطور چند قطعه از قطعات مستقل خود خواهند پرداخت.
علیرضا قرایی منش و مهدی یغمایی اواخر دهه هشتاد با گروهی به نام «ژوان» شناخته شدند اما بعدها راه آنها از هم جدا شد و هركدام به صورت مستقل به فعالیتهای خود ادامه دادند اما از سال قبل این ۲ خواننده بار دیگر همكاری با یكدیگر را شروع كردند و به انتشار چندین قطعه موزیك ویدئو و برگزاری چند كنسرت پرداختند.
قرایی منش در باره كنسرت پیش رو اظهار داشت: این كنسرت به صورت پیانو آواز اجرا خواهیم كرد كه البته خیلی سخت تر از یك اركستر بزرگ است. چونكه اركستری وجود ندارد كه اشتباه شما را پوشش دهد. پس كوچك ترین اشتباهی به چشم مخاطب خواهد آمد. همینطور می خواستیم كه كنسرت را به طوری خاص اجرا نماییم و همیشه خاص بودن این نیست كه اركستر بزرگی روی صحنه داشته باشید یا شروع خاصی برای آن طراحی كنید. بعضی وقت ها خاص بودن در سادگی است و مطمئن هستم كه مخاطبان از این كنسرت لذت خواهند برد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای ششم دی ماه؛ یغمایی و قرایی منش كنسرت پیانو و آواز برگزار می كنند بسته هستند Date | 21/12/2019