دیدار موسسه هنرمندان پیشكسوت با اكبر گلپایگانی

    Home  /  جشن  /  دیدار موسسه هنرمندان پیشكسوت با اكبر گلپایگانی

دیدار موسسه هنرمندان پیشكسوت با اكبر گلپایگانی Image

دیدار موسسه هنرمندان پیشكسوت با اكبر گلپایگانی

صد كادو: بعضی از اعضای موسسه هنرمندان پیشكسوت شب دوشنبه (۱۱ آذر ماه) با حضور در منزل اكبر گلپایگانی(گلپا) با این پیشكسوت موسیقی و عضو موسسه هنرمندان پیشكسوت دیدار كردند.
به گزارش صد كادو به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشكسوت، در این دیدار كه مدیران و همكاران موسسه هنرمندان پیشكسوت داشتند، عباس عظیمی، مدیر عامل این موسسه از كارهای حمایتی و وظایف موسسه هنرمندان پیشكسوت سخن گفت.
او حضور جمع كثیری از استادان هنری كشور در تمامی رشته های هنری را اعتباری بی نظیر برای این موسسه خواند و ابراز امیدواری كرد كه با حمایت های معنوی این هنرمندان، مسیر ترقی و پیشرفت این نهاد غیردولتی در خدمت به هنرمندان سریع تر پشت سر گذاشته شود.
اكبر گلپایگانی (گلپا) نیز در سخنانی كارهای موسسه هنرمندان پیشكسوت را موفقیت آمیز برشمرد و با عنایت به بحث ادغام، حمایت خودرا از این موسسه اعلام نمود.
او با اشاره به اینكه همیشه از دوران جوانی تابحال برای پشتیبانی از همكاران و هنرمندان پیش قدم بوده است، اظهار داشت: با تمام توان در این موسسه و در كنار مدیرعامل برای پیشبرد فعالیت ها و اهداف آن خواهم بود و هرچه در توان داشته باشم را مضایقه نخواهم كرد.
اكبر گلپایگانی (گلپا) متولد ۱۰ بهمن ۱۳۱۲ در تهران است و از خوانندگان موسیقی اصیل ایرانی و عضو موسسه هنرمندان پیشكسوت است.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای دیدار موسسه هنرمندان پیشكسوت با اكبر گلپایگانی بسته هستند Date | 10/12/2019