با انتشار اطلاعیه ای صورت گرفت؛ توزیع آلبوم چاوشی به تاریخ دیگری موكول شد

    Home  /  جشن  /  با انتشار اطلاعیه ای صورت گرفت؛ توزیع آلبوم چاوشی به تاریخ دیگری موكول شد

با انتشار اطلاعیه ای صورت گرفت؛ توزیع آلبوم چاوشی به تاریخ دیگری موكول شد Image

با انتشار اطلاعیه ای صورت گرفت؛ توزیع آلبوم چاوشی به تاریخ دیگری موكول شد

به گزارش صد كادو گروه تهیه و تولید پروژه بی نام محسن چاوشی با انتشار اطلاعیه ای از تاخیر در تاریخ انتشار این آلبوم و اضافه شدن یك قطعه جدید به این اثر موسیقایی اطلاع داد.

به گزارش صد كادو به نقل از مهر، گروه تهیه و تولید پروژه «بی نام» محسن چاوشی به تهیه كنندگی هادی حسینی، با ارسال اطلاعیه ای به رسانه ها از تاخیر در تاریخ انتشار این آلبوم و اضافه شدن یك قطعه جدید به این اثر موسیقایی اطلاع داد.
در متن این اطلاعیه آمده است: «ای كه گفتی مرو اندر پی خوبان زمانه/ ما كجاییم در این بحر تفكر تو كجایی
تیم تهیه و تولید آلبوم «بی نام» با احترام به مخاطبین فهیم آثار محسن چاوشی و مردم عزیز ایران با عنایت به مسائل پیش آمده طی روزهای اخیر، تصمیم گرفت انتشار آلبوم را به زمان و احوال بهتری موكول كند. نیازی به تكرار و یادآوری نیست كه محسن چاوشی برای طرفداران و مخاطبین خود همیشه عشق و احترام فراوان قائل بوده و به احترام و خواست شما قطعه «بحر تفكر» به آلبوم اضافه شده است. اخبار و اطلاعات مربوط به آلبوم و زمان دقیق انتشار بزودی صرفاً از راه مجاری رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.» دهمین آلبوم رسمی محسن چاوشی قرار بود در تاریخ ۵ آذر روانه بازار موسیقی كشور خواهد شد. آلبوم «بی نام» كه پیشتر قرار بود تحت عنوان «قمار باز» با صدای محسن چاوشی روانه بازار موسیقی كشور شود، با ۱۱ قطعه و اشعاری از مولانا و سعدی تهیه و تولید شده كه در این بین از اشعار برخی شاعران دیگر هم به صورت تركیبی و در تجربه ای جدید استفاده شده است.

موسیقی این آلبوم را به صورت كامل محسن چاوشی بر عهده داشته و محمد جاسمی هم بعنوان هم خوان و خواننده میهمان دراین اثر حضور دارد. این در شرایطی است كه بنا به انتشار خبری در رسانه ها در خصوص لو رفتن دموهایی بی كیفیت و چند ثانیه از چند قطعه این آلبوم همچون قطعات «باز آمدم»، «قوم به حج رفته» و «بحر تفكر» در روزها و هفته های گذشته در فضای مجازی سبب شده چاوشی تنظیم هایی جدید را روی این قطعات امتحان كند.

محسن چاوشی قبل از این آلبوم های «یه شاخه نیلوفر»، «ژاكت»، «حریص»، «سنتوری»، «پرچم سفید»، «من خود آن سیزده ام»، «پاروی بی قایق» و «امیر بی گزند» را به صورت مستقل منتشر نموده است.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با انتشار اطلاعیه ای صورت گرفت؛ توزیع آلبوم چاوشی به تاریخ دیگری موكول شد بسته هستند Date | 26/11/2019