جزئیات برگزاری هفته فیلم لهستان در ایران اعلام گردید

    Home  /  جشن  /  جزئیات برگزاری هفته فیلم لهستان در ایران اعلام گردید

جزئیات برگزاری هفته فیلم لهستان در ایران اعلام گردید Image

جزئیات برگزاری هفته فیلم لهستان در ایران اعلام گردید

صد كادو: در ادامه برگزاری هفته های فیلم كشورهای مختلف توسط موسسه هنر و تجربه سینمای ایرانیان، هفته فیلم لهستان به همت این موسسه و سفارت جمهوری لهستان در ایران انجام می شود.
به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی موسسه سینمایی هنر و تجربه، هفته فیلم لهستان به همت موسسه هنر و تجربه سینمای ایرانی ها و سفارت جمهوری لهستان در ایران در ماه آذر در تهران، اصفهان و شیراز انجام می شود. هفته فیلم لهستان از تاریخ ۱۰ تا ۱۶ آذر سال ۹۸ مصادف با اول تا هفتم دسامبر ۲۰۱۹ برگزار می گردد و در این رویداد ۷ فیلم از سینمای معاصر لهستان در خانه هنرمندان ایران و هم زمان در پردیس سینما سنتر اصفهان و پردیس گلستان شیراز به نمایش عمومی درمی آید. میهمان ویژه این رویداد سینمایی یوآنا كاس كراوزه فیلمنامه نویس، كارگردان و تهیه كننده لهستانی است. «پاپوشا» به كارگردانی یوآنا كاس كراوزه و كریستوف كراوزه محصول سال ۲۰۱۳، «خدایان» به كارگردانی لوكاس پالكوسكی محصول سال ۲۰۱۴، «۸۰ میلیون» ساخته والدمار كژیستك محصول سال ۲۰۱۱، «كاتین» ساخته آندژی وایدا محصول سال ۲۰۰۷، «پرندگان در كیگالی آواز می خوانند» به كارگردانی یوآنا كاس كراوزه و كریستوف كراوزه محصول سال ۲۰۱۷، «حیوان بزرگ» ساخته یژی اشتور محصول سال ۲۰۰۰، «ردپا» به كارگردانی آگنیشكا هولاند و كسشیا آدامیك محصول سال ۲۰۱۷ در هفته فیلم لهستان به نمایش درمی آید. برنامه افتتاحیه هفته فیلم لهستان یكشنبه ۱۰ آذر ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران انجام می شود. در این برنامه ضمن نمایش فیلم «پاپوشا»، كارگاه فیلمسازی با سوژه «سینمای هنری ایران و لهستان و تولید مشترك» با حضور یوآنا كاس كراوزه انجام می شود. یوآنا كاس كراوزه همین طور در كارگاه فیلمسازی با عنوان «سینمای هنری ایران و لهستان» در ۱۱ آذر در اصفهان و ۱۳ آذر در شیراز شركت می كند. حضور در این برنامه برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای جزئیات برگزاری هفته فیلم لهستان در ایران اعلام گردید بسته هستند Date | 25/11/2019